۳۲۱۹ مرایده – اداره تصفیه امورورشکستگی تهران – فروش تعدادی دستگاه تولید و ماشین آلات تولیدی فیلم شرکت ورشکسته صنایع فیلم و کاغذ آریا

آگهی  تجدید حراج اداره تصفیه امورورشکستگی تهران به قائم مقامی ازسوی شرکت ورشکسته صنایع فیلم و کاغذ آریا درنظر دارد نسبت به فروش تعدادی اقلام و ماشین آلات منصوب در کارخانه به شرح کارشناسی متعلق به شرکت فوق ازطریق حراج و با شرایط ذیل در روز یکشنبه ۰۹/۰۳/۱۴۰۰  ساعت ۱۰:۰۰ صبح در محل اداره تصفیه […]

آگهی  تجدید حراج

اداره تصفیه امورورشکستگی تهران به قائم مقامی ازسوی شرکت ورشکسته صنایع فیلم و کاغذ آریا درنظر دارد نسبت به فروش تعدادی اقلام و ماشین آلات منصوب در کارخانه به شرح کارشناسی متعلق به شرکت فوق ازطریق حراج و با شرایط ذیل در روز یکشنبه ۰۹/۰۳/۱۴۰۰  ساعت ۱۰:۰۰ صبح در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهيد بهشتی،  خیابان پاکستان، کوچه ۴، پلاک ۱۰، طبقه ۴ اقدام نماید.

مشخصات مورد حراج

شامل تعدادی دستگاه تولید و ماشین آلات تولیدی فیلم و تبدیل آن وماشین آلات آزمایشگاهی مربوطه و سایر دستگاه‌های منصوبه و غیره به شرح کارشناسی موجود  که توسط کارشناس رسمی دادگستری به مبلغ ۳٫۹۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال برآورد گردیده است.

شرایط شرکت در جلسه حراج:             

۱-فروش نقدی اسـت.

۲- پیشنهادها بـاید در پاکت لاک و مهرشده با ذکر جمله مربوط به حراج شرکت  فوق با مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده در روی پاکـت تا ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز یکشنبه ۰۹/۰۳/۱۴۰۰  به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تسلیـم شود.

۳- کلیه هزینه‌های مربوط به معامله بالمناصفه به عهده طرفین  و مراجعه به ادارات ذیربط جهت انتقال اسناد به عهده خریدار می‌باشد.

۴- پیشنهاد دهندگان باید حداقل ۱۰%مبلغ پیشنهادی را نقداً فی المجلس و الباقی ثمن معامله را حد اکثر ظرف مدت یک ماه پرداخت و نسبت به تحویل اموال مورد حراج اقدام نمایند.

۵-به پيشنهادات مبهم، مشروط و برخلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۶-اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پيشنهادات مختاراست.

۷-چنانچه خریدار به تعهدات خود عمل ننماید علاوه بر جبران خسارات وارده نسبت به فروش مجدد اموال مورد حراج اقدام خواهد شد.

۸-داوطلبین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران مراجعه نمایند.

 

بهرام انواری اوغول بیگ

مستشار قضایی اداره تصفیه امور ورشکستگی