۳۲۷۴ مزایده – اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران – فروش اموال منقول از قبیل ضایعات چوب و آهن

آگهی مزایده اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم‌مقامی از شرکت منحله ماج نما در نظر دارد نسبت به فروش اموال منقول از قبیل ضایعات چوب و آهن موجود در محل کارخانه به آدرس: استان البرز، گرمدره، خیابان امیرآباد، کوهک دوم، پلاک ۲۵ را از طریق آگهی حراج و با شرایط ذیل در تاریخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۰ […]

آگهی مزایده

اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم‌مقامی از شرکت منحله ماج نما در نظر دارد نسبت به فروش اموال منقول از قبیل ضایعات چوب و آهن موجود در محل کارخانه به آدرس: استان البرز، گرمدره، خیابان امیرآباد، کوهک دوم، پلاک ۲۵ را از طریق آگهی حراج و با شرایط ذیل در تاریخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۰ روز شنبه ساعت ۱۰:۰۰ در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه چهارم، پلاک ۱۰ اقدام نماید.

الف: مشخصات اموال و ضایعات

۱-ضایعات آهن از قبیل: بشکه، پروفیل، میز کار، کمد فلزی با وزن تقریبی ۱۲۰ تن به قیمت هر کیلوگرم ۹۲ هزار ریال

۲-ضایعات تخته فیبر (ام دی اف) با وزن تقریبی ۲۵۰۰ کیلوگرم به قیمت هر کیلو ۲۰ هزار ریال

۳-ضایعات چوب با برآورد تقریبی ۳ تن به قیمت هر کیلو ۴۰ هزار ریال به شرح نظریه کارشناس رسمی دادگستری مضبوط در پرونده موجود در شعبه

ب: شرایط شرکت در مزایده

۱-فروش نقدی است و مبلغ پایه حراج به مبلغ ۱۱٫۲۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال طبق نظریه کارشناس رسمی دادگستری لازم به ذکر است که در صورت برنده شدن مورد حراج می‌‌بایستی با حضور نماینده این شعبه و پس از توزین کلیه اموال مورد حراج و سپس اموال تحویل برنده حراج می‌گردد.

۲- پیشنهاددهندگان باید قبلاً ۱۰% قیمت پایه حراج به مبلغ ۱٫۱۲۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال معادل یکصد و دوازده میلیون و صد هزار تومان را به‌حساب جاری شماره ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴ ورشکستگان اداره تصفیه نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد ۵۷۷ واریز و یا معادل وجه فوق چک‌بانکی اخذ و ضمیمه پیشنهاد خود نمایند.

۳- پیشنهادات باید در پاکت لاک و مهرشده و با ذکر جمله مربوط به حراج شرکت منحله ماج نما با مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاددهنده در روی پاکت تا ساعت ۰۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۰ به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه چهارم، پلاک ۱۰، تسلیم نمایند.

۴- پیشنهادات در ساعت ۱۰:۰۰ همان روز باز و قرائت خواهد شد و در همان جلسه مزایده حضوری نیز به عمل خواهد آمد و برنده حراج کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید، این اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم، مشروط، فاقد سپرده و برخلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۵- برنده حراج باید ظرف مدت حداکثر ۴۸ ساعت پس از جلسه حراج بقیه ثمن معامله (قیمت پیشنهادی) را به‌حساب اداره تصفیه واریز نماید.

۶- چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگیرد یا آنکه برنده حراج حاضر به اجراء تعهد خود نگردد علاوه بر جبران خسارات وارده از محل وجه تودیعی نسبت به فروش مورد حراج از طریق آگهی مجدد اقدام خواهد شد و وجه سپرده به نفع هیأت بستانکاران و شرکت منحله ضبط می‌گردد.

 

 

نیلوفر کیوانی بروجنی

دادرس علی‌البدل مأمور به خدمت در اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران