۳۲۷۹ مزایده – اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران – واگذاری کارخانه شرکت پکدپودر

آگهی واگذاری کارخانه شرکت پکدپودر به‌صورت اجاره اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم‌مقامی قانونی شرکت ورشکسته پکدپودر (در حال تصفیه) به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، بن‌بست۴، پلاک ۱۰، اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران در نظر دارد نسبت به واگذاری کارخانه شرکت پکدپودر به‌صورت اجاره یا بهره‌برداری از آن واقع در کیلومتر […]

آگهی واگذاری کارخانه شرکت پکدپودر به‌صورت اجاره

اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم‌مقامی قانونی شرکت ورشکسته پکدپودر (در حال تصفیه) به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، بن‌بست۴، پلاک ۱۰، اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران در نظر دارد نسبت به واگذاری کارخانه شرکت پکدپودر به‌صورت اجاره یا بهره‌برداری از آن واقع در کیلومتر ۱۰۵ جاده قدیم تهران-ساوه، بعد از مأمونیه، مقابل قریه کریم‌آباد، جنب ایستگاه و یا با تمام لوازم، لواحق منصوبات، اموال، وسایل نقلیه، سالن‌ها و خطوط تولید، ساختمان‌ها امتیازات و انشعابات آب، برق، گاز تلفن و غیره با اجاره ماهیانه ۶۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به‌عنوان مبلغ پایه مزایده مطابق نظرات کارشناسان رسمی منتخب به شماره‌های ۱۵۴۰/۱۳۸۳/۹۰۰۱ و ۱۵۴۰/۸۵۴/۳/۹۰۰۱ که در پرونده یک اموال موجود می‌باشد. به اشخاص متقاضی و با شرایط ذیل از طریق مزایده که در روز چهارشنبه مورخ ۱۳/۰۵/۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰ در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، بن‌بست۴، پلاک ۱۰، شعبه سوم اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران منعقد خواهد شد اقدام نماید.

شرایط شرکت در مزایده:

۱-درخواست‌های اجاره یا بهره‌برداری به‌صورت کتبی و رسیدگی به آن کتبی و حضوری می‌باشد.

۲-پیشنهاددهندگان باید قبلاً مبلغ ششصد و نود میلیون ریال به‌عنوان سپرده شرکت در جلسه مزایده طی فیش نقدی به‌حساب جاری سیبا به شماره ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴ ورشکستگان اداره تصفیه تهران نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد ۵۷۷ واریز و یا نسبت به اخذ چک‌بانکی در وجه حساب فوق اقدام و فیش پرداختی یا چک صادره را ضمیمه پیشنهاد خود نمایند. ضمناً در صورت احراز برنده مزایده و امتناع ایشان از انعقاد قرارداد اجاره، مبلغ مندرج در این بند به نفع اداره تصفیه ضبط می‌گردد.

۳-پیشنهادات باید در پاکت لاک و مهرشده بوده و پیشنهاددهندگان بایستی با ذکر جمله مربوط به مزایده اجاره یا بهره‌برداری کارخانه شرکت ورشکسته پکدپودر و مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاددهنده در روی پاکت پیشنهادات را تا ساعت ۱۰:۰۰ مورخ ۱۳/۰۵/۱۴۰۰ به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی فوق تسلیم نمایند.

۴-متقاضیان برای شرکت در جلسه می‌بایست سوابق کاری خود یا شرکت خود را مبنی بر فعالیت در زمینه تولید به همراه تقاضانامه خود به این اداره تحویل نمایند.

۵-احراز ملاکت شخص متقاضی با اداره تصفیه امور ورشکستگی بوده و برنده پیشنهاد مکلف است بابت وجه الاجاره تعیین‌شده یا حق بهره‌برداری ضمانتنامه بانکی ارائه نماید.

۶-اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است به پیشنهادات مبهم، مشروط، فاقد سپرده و برخلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۷-پیشنهادات در ساعت ۱۱:۰۰ همان روز باز و قرائت و در همان روز جلسه به‌صورت حضوری نیز به عمل خواهد آمد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد یا ارائه نماید.متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۸۸۵۰۵۷۴۳ تماس حاصل نمایند.

نیلوفر کیوانی بروجنی

دادرس علی‌البدل مأمور به  خدمت در اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران