۳۲۸۰ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران – اجرای سیستم اسکادای

بحران آب شعار نیست. آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای)۴۰۰/۸ شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد اجرای سیستم اسکادای شرکت آبفای منطقه ۳ شهر تهران بدون تأمین کالا، را به شماره ۲۰۰۰۰۹۳۷۶۳۰۰۰۰۰۸ پس از انجام فرآیند ارزیابی کیفی و تأیید صلاحیت متقاضیان از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای، […]

بحران آب شعار نیست.

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای)۴۰۰/۸

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد اجرای سیستم اسکادای شرکت آبفای منطقه ۳ شهر تهران بدون تأمین کالا، را به شماره ۲۰۰۰۰۹۳۷۶۳۰۰۰۰۰۸ پس از انجام فرآیند ارزیابی کیفی و تأیید صلاحیت متقاضیان از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۱-مهلت دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان جهت دریافت اسناد ارزیابی کیفی می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ ۰۹/۰۴/۱۴۰۰ تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۹/۰۴/۱۴۰۰ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: www.setadiran.ir اقدام نمایند.

۲-مدت اجرای کار: ۹ (نه) ماه شمسی.

۳-محل اعتبار: از محل اعتبارات جاری شرکت.

۴- مهلت ارایه پیشنهادها: شرکت کننده در مناقصه می‌بایست کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی کیفی را حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۰۳/۰۵/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: www.setadiran.ir بارگذاری و ثبت نماید.

-شایان ذکر است شرکت اب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران پس از بررسی اسناد و مدارک واصله و اطلاعات مندرج در پرسشنامه در چارچوب ضوابط و مقررات نسبت به ارزیابی کیفی شرکت‌ها اقدام و از شرکت‌های واجد شرایط جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت به عمل خواهد آورد.

-بدیهی است ارائه مدارک و پرسشنامه‌های تکمیل شده هیچگونه حقی را برای متقاضیان جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

۵-سایر اطلاعات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.  نشانی‌ سایت‌های اینترنتی: (http://iets.mporg.ir) و (http://www.nww.ir) و (http://tender.bazresi.ir)