۳۳۰۳ مزایده – مرکز خرید شهید بابایی – اجاره تعدادی غرفه، ساختمان، کارگاه و زمین با کاربری معین

“تمدید فراخوان مزایده عمومی اجاره غرفه، ساختمان، کارگاه و زمین“ مرکز خرید شهید بابایی در نظر دارد از طریق مزایده عمومی تعدادی غرفه، ساختمان، کارگاه و زمین با کاربری معین را به مستاجرین ذیصلاح واگذار نماید. شرایط کلی مزایده: ١- متقاضیان محترم جهت شرکت در مزایده و بازدید از محل، در ساعات اداری از تاریخ […]

تمدید فراخوان مزایده عمومی اجاره غرفه، ساختمان، کارگاه و زمین

مرکز خرید شهید بابایی در نظر دارد از طریق مزایده عمومی تعدادی غرفه، ساختمان، کارگاه و زمین با کاربری معین را به مستاجرین ذیصلاح واگذار نماید.

شرایط کلی مزایده:

١- متقاضیان محترم جهت شرکت در مزایده و بازدید از محل، در ساعات اداری از تاریخ ۰۹/۰۵/۱۴۰۰ تا ۱۴/۰۵/۱۴۰۰ به دفتر مزایده واقع در تهران، اتوبان شهید بابایی (غرب به شرق)، روبروی شهرک شهید بهشتی، آستان شهدای گمنام، مراجعه و یا با شماره تلفن ۷۷۱۰۸۳۲۴ تماس حاصل نمایند.

۲- سپرده شرکت در مزایده معادل مبلغ پایه هر غرفه می‌باشد.

۳- هزینه چاپ فراخوان و تبلیغات بر عهده برندگان مزایده می‌باشد.

۴- برگزارکننده مزایده در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

۵- هزینه تهیه اسناد هر غرفه، مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰ تومان که می‌بایست به شماره‌حساب ۲-۱۱۵۰۵۹۵۹-۴۳-۳۸۱۵ به نام مرکز خرید شهید بابایی نزد بانک انصار واریز گردد.

۶- متقاضیان مکلف به ارائه اسناد و مدارک لازم مربوط به سوابق تجربی و کاری خود در ارتباط با شغل پیشنهادی، مطابق با اسناد درخواستی می‌باشند.

غرفه با کاربری: الکتریکی و ابزار، دفترخانه اسناد رسمی، فروش و تعمیر ماشین‌های اداری، چاپ و تبلیغات، دفتر بیمه، تأسیسات، لوازم‌یدکی، مکانیکی، صافکاری، نقاشی، باطری‌سازی، کارواش، مجموعه خدمات خودرویی سبک و سنگین، بچینگ، تعمیرات دوچرخه، آژانس، قالی‌شویی و خشکشویی، آرایشگاه مردانه، لوازم‌خانگی، چاپ بنر، کارگاه سیم‌پیچی، پوشاک زنانه، شوینده و بهداشتی، پرده‌سرا، تعمیرات لوازم‌خانگی، کادویی و تزئینات (بلور و چینی)، قاب‌سازی و شیشه، لوازم‌یدکی خودرو و لوازم تزئینی خودرو (لوکس‌فروشی).

ساختمان با کاربری: انبار، داروخانه، آموزشگاه زبان یا علمی و فعالیت‌های اداری یا فرهنگی.

زمین با کاربری: بچینگ، تیرچه سازی، کارواش و خدمات خودرویی سبک و سنگین، بلوک‌زنی، ابزار ساختمانی، تعمیرگاه خودرویی سبک، پخش عایق (ایزوگام)، انبار، سنگ فروشی و تعدادی غرفه با قابلیت تغییر کاربری.