۳۳۳۱ مناقصه – شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران – انجام خدمات حمل و نقل و ایاب و ذهاب

  آگهي تجدید مناقصه عمومي يك مرحله‌ای با ارزيابي فشرده  شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران در نظر دارد از طريق مناقصه عمومي يك مرحــله‌اي با ارزيابي فشرده از محل اعتبارات جاری به شماره مناقصه (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۸۷) در سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذيل به پيمانكاران واجد شرايط واگذار نمايد. موضوع […]

 

آگهي تجدید مناقصه عمومي يك مرحله‌ای با ارزيابي فشرده

 شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران در نظر دارد از طريق مناقصه عمومي يك مرحــله‌اي با ارزيابي فشرده از محل اعتبارات جاری به شماره مناقصه (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۸۷) در سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذيل به پيمانكاران واجد شرايط واگذار نمايد.

موضوع مناقصه:

انجام خدمات حمل و نقل و ایاب و ذهاب به‌منظور سرویس‌دهی به این شرکت در سطح استان تهران و حسب مورد سایر استان‌ها به‌وسیله ۲۷(بیست و هفت) دستگاه خودرو از نوع سمند، پژو(پارس و ۴۰۵) یا تندر نود

مبلغ برآورد اولیه: ۲۷٫۹۹۸٫۰۷۷٫۹۲۰ ريال (بیست و هفت میلیارد و نهصد و نود و هشت میلیون و هفتاد و هفت هزار و نهصد و بیست ریال)

مبلغ سپرده شركت در مناقصه: مبلغ ۹۶۹٫۹۴۲٫۳۳۸ ريال در وجه شركت آب و فاضلاب استان تهران

مدت اجراي كار: ۱۲ ماه

پيمانكاران واجد شرايط: شرکت‌کنندگان در مناقصه مکلفند هنگام شرکت در مناقصه مجوز قانونی شرکت‌های حمل و نقل و یا پروانه کار مؤسسات کرایه خودرو، گواهی صلاحیت ایمنی و سابقه کار مشابه (طبق شرایط قیدشده در اسناد پیوست) را داشته باشند.

تاريخ، مهلت، محل و مبلغ دريافت اسناد: از آگهي نوبت اول مورخ ۱۶/۰۶/۱۴۰۰ تا مورخ ۲۲/۰۶/۱۴۰۰ نسبت به خرید اسناد از طريق سامانه تداركات الكترونيكی دولت به آدرس www.setadiran.ir اقدام نمايند. قیمت اسناد برابر ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد. مناقصه‌گران می‌توانند یک سری کامل از اسناد را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت دریافت نمایند. مبلغ واریزشده غیرقابل استرداد است.

تاريخ، مهلت و محل تحويل اسناد: پيشنهادها، بايد حداكثر تا ساعت ۰۹:۰۰ مورخ ۰۳/۰۷/۱۴۰۰ در سامانه تداركات الكترونيكی دولت به نشاني www.setadiran.ir بارگذاري گردند و حداكثر تا زمان اعلامی فوق فيزيك پاكت (الف) را به نشاني: استان تهران، رودهن، بلوار امام، خيابان پاسداران، پلاك ۶۱، طبقه همكف، دبيرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحويل گردد.

زمان و محل گشايش پاكات: پاكات در ساعت ۱۱:۰۰ مورخ ۰۳/۰۷/۱۴۰۰ در کمیسیون مناقصات آبفای شرق واقع در رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، دفتر قراردادها باز و نتیجه مناقصه اعلام می‌گردد.