۳۳۴۳ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خريد ۱۰۰۰ دستگاه هدست

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۲۱/۱۴۰۰ س   شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خريد ۱۰۰۰ دستگاه هدست جهت پروژه VOIP را از طریق برگزاری مناقصه عام یک مرحله‌ای براساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد، مشخصات فنی از شرکت‌های واجد شرایط خریداری نماید. متقاضیان شرکت در مناقصه می‌توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ […]

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره ۲۱/۱۴۰۰ س

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خريد ۱۰۰۰ دستگاه هدست جهت پروژه VOIP را از طریق برگزاری مناقصه عام یک مرحله‌ای براساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد، مشخصات فنی از شرکت‌های واجد شرایط خریداری نماید.

متقاضیان شرکت در مناقصه می‌توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ انتشار آگهی لغایت ۰۴/۰۷/۱۴۰۰ با مراجعه به درگاه اینترنتی tamin.mci.ir و ثبت‌نام/ ورود به حساب کاربری خود با پرداخت مبلغ ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ ریال با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۲۳۹۳۲۴۹ از طریق درگاه پرداخت الکترونیک اسناد مناقصه را خریداری و دریافت نمایند.

متقاضیان پس از دریافت اسناد مناقصه و مطالعه کامل با توجه به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و به همراه پیشنهاد قیمت خود ضمن بارگزاری در درگاه اینترنتی tamin.mci.ir، اسناد را به صورت فیزیکی به آدرس: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، دبیرخانه لابی تا ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۸/۰۷/۱۴۰۰ ارسال نمایند. جلسه گشایش پاکات مناقصه ساعت ۱۵:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۹/۰۷/۱۴۰۰ در محل کمیسیون معاملات طبقه سوم برج همراه نسبت به پیشنهادات رسیده بدون حضور نماینده شرکت‌ها (بدلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا) اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

 ضمناً مبلغ سپرده شرکت در مناقصه ۸۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (به حروف: هشتصد و چهل میلیون ریال) می‌باشد که لازم است به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمین شده ارائه گردد.

مناقصه‌گران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فنی و بازرگانی با شماره تلفن ۰۲۲۵۲۸۸-۰۹۱۲ آقای میرزاییان و شماره تلفن ۸۱۷۱۶۴۷۷-۰۲۱ و ۸۳۵۲۷۵۱-۰۹۱۲ آقای صالح‌خانی تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است مناقصه‌گران برای یک نوبت بایستی به سایت تأمین‌کنندگان همراه اول به نشانی tamin.mci.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.

سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است.