امکان مکاتبه الکترونیکی مشتریان با بانکدی فراهم شد با راهاندازی سامانه مکاتبات الکترونیکی بهمنظور بهبود نظام پاسخگویی به شهروندان، مشتریان بانکدی میتوانند از طریق این سامانه با بانکدی مکاتبه کنند. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانکدی، در راستای کاهش مراجعات حضوری، صرفهجویی در هزینههای پستی و همچنین جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامیاشخاص […]
امکان مکاتبه الکترونیکی مشتریان با بانکدی فراهم شد
با راهاندازی سامانه مکاتبات الکترونیکی بهمنظور بهبود نظام پاسخگویی به شهروندان، مشتریان بانکدی میتوانند از طریق این سامانه با بانکدی مکاتبه کنند. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانکدی، در راستای کاهش مراجعات حضوری، صرفهجویی در هزینههای پستی و همچنین جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامیاشخاص حقیقی و حقوقی که به سامانه پیام دولت دسترسی ندارند و خواستار مکاتبه با بانکدی هستند، میتوانند از این پس مکاتبات عادی خود را از طریق سامانه مکاتبات الکترونیکی به نشانی اینترنتیemokatebe.ir ثبت و ارسال کنند. گفتنی است؛ دبیرخانه مرکزی بانکدی از طریق این سامانه مکاتبات ارسالی را دریافت کرده و برای اقدام به واحدهای مربوطه، ارجاع میدهد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.