تلاش دولت برای کم کردن فاصله مردم با حاکمیت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: تمام تلاش دولت فعلی معطوف به بازگرداندن انقلاب به ریل اصلی خود است تا با توجه ویژه به مطالبات برجامانده، اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی را تقویت کند. به گزارش مهر، محمدمهدی اسماعیلی؛ در سفر به اردبیل، با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: نظام اسلامی برخاسته از رأی و اراده […]

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: تمام تلاش دولت فعلی معطوف به بازگرداندن انقلاب به ریل اصلی خود است تا با توجه ویژه به مطالبات برجامانده، اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی را تقویت کند. به گزارش مهر، محمدمهدی اسماعیلی؛ در سفر به اردبیل، با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: نظام اسلامی برخاسته از رأی و اراده مردم است و تداوم و بقای آن به پشتیبانی مردم وابسته است. آنچه انقلاب را در ۴۳سال گذشته مستحکم و قدرتمند نگاه داشته، ارتباط با دولت‌های خارجی نبوده چون تاکنون جز توطئه، تحریم و تهدید از دولت‌های قدرتمند دنیا چیز خاصی ندیده‌ایم و آنچه انقلاب را سرپا نگاه داشته ایمان به خدا، پشتیبانی آحاد مردم و هدایت‌های رهبری عزیز، حکیم و فرزانه انقلاب بوده است. عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: نگاه دولت به افزایش تعامل میان مردم و حاکمیت است و در دوره اخیر نشان داده که با پشتیبانی مردم و توجه به مطالبات مردم می‌توان موانع را از پیشرو برداشت. اسماعیلی؛ یادآور شد: دولت تاکنون موانع بسیاری را برطرف کرده است. امروز میزان تجارت خارجی کشور با همسایگان به چندین برابر رسیده است. وقتی دولت امور اجرایی کشور را تحویل گرفت، آمار فوت کرونا، روزانه بیش از ۷۰۰ نفر بود اما اکنون این آمار در بسیاری روز‌ها به صفر رسیده است. از سوی دیگر، فعالیت دولت ده‌ها و صد‌ها دستاورد دیگر به همراه داشته که از جمله آن‌‌ها می‌توان به اجرای پروژه‌های بر زمین مانده و توجه به نیازهای مستضعفین و محرومین اشاره کرد.  

وزیر فرهنگ با بیان اینکه دولت با همه قوت در حال فعالیت است، تصریح کرد: اینکه دشمن در اوج موفقیت‌های کشور تلاش می‌کند با دو قطبی‌سازی جامعه ما را دچار انشقاق کند به خاطر واهمه و ترسی است که از دستاورد‌ها و اقدامات انقلابی نظام اسلامی و دولت مکتبی احساس می‌کند.

وی در پایان، ابراز امیدواری کرد: همه مشکلات با حضور و پشتیبانی مردم و توکل به خداوند حل خواهد شد و جامعه اسلامی قوی‌تر و شکوهمندتر از گذشته به مسیر خود ادامه خواهد داد.