۳۴۰۱ مناقصه – شركت آب منطقه‌اي تهران – عملیات تأمین تجهیزات، نصب و پیاده سازی زیر ساخت فیزیکی اتاق سرور

فراخوان تجدید مناقصه نوبت اول شركت آب منطقه‌اي تهران به نشانی: خیابان فاطمی، خیابان حجاب در نظر دارد عملیات تأمین تجهیزات، نصب و پیاده سازی زیر ساخت فیزیکی اتاق سرور خود را با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و از طریق برگزاری مناقصه عمومی به شرکت دارای گواهینامه صلاحیت رتبه یک در زمینه […]

فراخوان تجدید مناقصه

نوبت اول

شركت آب منطقه‌اي تهران به نشانی: خیابان فاطمی، خیابان حجاب در نظر دارد عملیات تأمین تجهیزات، نصب و پیاده سازی زیر ساخت فیزیکی اتاق سرور خود را با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و از طریق برگزاری مناقصه عمومی به شرکت دارای گواهینامه صلاحیت رتبه یک در زمینه شبکه داده‌ها و خدمات پشتیبانی از شورای عالی انفورماتیک سازمان برنامه و بودجه کشور و مجوز صلاحیت پدافند غیرعامل واگذار نماید. کلیه متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و دریافت اطلاعات کار و مشخصات موضوع مناقصه با کد شناسه ۲۰۰۰۰۰۱۰۲۵۰۰۰۰۲۹ به وب گاه سامانه یاد شده به نشانی www.setadiran.ir مراجعه و نسبت به ارائه پیشنهاد خود با رعایت موارد ذیل اقدام نمایند:

ـ برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بوده و کلیه مراحل فرآیند مناقصه از جمله دریافت (دانلود) اسناد ارجاع کار، ارائه پیشنهاد (بارگذاري) و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه مذکور انجام خواهد شد. لذا کلیه مناقصه‌گران می‌بایست صرفاً ظرف مهلت‌های تعیین شده در پایگاه مذکور و درج شده در اسناد و با استفاده از امضای الکترونیکی، نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام نمایند.

ـ برآورد اولیه انجام کار ۹۳٫۸۷۳٫۴۱۶٫۰۰۰ و مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار ۴٫۶۹۳٫۶۷۰٫۰۰۰ ريال مي‌باشد كه مي‌بايست به يكي از طرق مندرج در اسناد مناقصه تهيه و همراه با پيشنهادات مناقصه‌گران ارائه گردد.

ـ مناقصه‌گران می‌بایست جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) با مرکز پشتیبانی سامانه مذکور به شماره ۱۴۵۶ تماس حاصل نمایند. ساير جزئيات و اطلاعات مربوطه در اسناد مناقصه درج شده، همچنين مناقصه‌گران می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۲۱۶۳ (دستگاه مناقصه‌گزار) تماس حاصل نموده يا به سایتهای اطلاع‌رسانی به نشانی www.iets.mporg.ir , www.thrw.ir مراجعه نمايند.

شناسه: ۱۲۳۳۰۵۵

م.الف: ۳۰۱۴