۲۸۶۱ مناقصه – شهرداری ورزنه – احداث بازار روز و طبقه دوم ترمینال مسافربری

فراخوا‌ن‌عمومی شناسایی و دعوت به سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه‌های شهرداری ورزنه مرحله دوم- نوبت اول شهرداری ورزنه به استناد مصوبه هیأت عالی سرمایه گذاری شهرداری و مصوبه شماره ۳ مورخ ۲۵/۰۲/۹۸ شورای اسلامی شهر ورزنه در نظر دارد پروژه‌های ذیل را با مشارکت سرمایه گذاران واجد شرایط از طریق برگزاری فراخوان عمومی به […]

فراخوا‌ن‌عمومی شناسایی و دعوت به سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه‌های شهرداری ورزنه

مرحله دوم- نوبت اول

شهرداری ورزنه به استناد مصوبه هیأت عالی سرمایه گذاری شهرداری و مصوبه شماره ۳ مورخ ۲۵/۰۲/۹۸ شورای اسلامی شهر ورزنه در نظر دارد پروژه‌های ذیل را با مشارکت سرمایه گذاران واجد شرایط از طریق برگزاری فراخوان عمومی به انجام برساند.لذا متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مربوطه به واحد سرمایه گذاری شهرداری ورزنه مراجعه و پیشنهاد خود را به دبیرخانه محرمانه شهرداری تحویل و رسید دریافت نمایند.

آدرس

مساحت زمین

کاربری

موضوع پروژه

ردیف

اصفهان، ورزنه، بلوار شیخ بهایی

حدود ۹۱۵ متر مربع

تجاری

مشارکت در احداث بازار روز کوثر در شهر ورزنه

۱

اصفهان، ورزنه، بلوار شیخ بهایی

 

حدود ۵۷۵ متر مربع

تجاری

مشارکت در احداث طبقه دوم ترمینال مسافربری ورزنه جهت مجموعه تجاری

۲

توضیحات:

۱-شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.

۲-متقاضیانی در بخش ارزیابی مورد تأیید قرار خواهند گرفت که قادر به تهیه و ارایه مدارک معتبر مبنی بر توان تأمین سرمایه، تکمیل، تجهیز در این سطح را دارا بوده و سابقه کاری مرتبط داشته باشند.

۳-متقاضیان می‌بایست از تاریخ درج آگهی در این روزنامه تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه مورخ ۱۲/۱۰/۱۳۹۸ جهت دریافت، تکمیل و ارایه مدارک به واحد سرمایه گذاری شهرداری مراجعه نمایند. بدیهی است مراجعات بعد از تاریخ مقرر قابل رسیدگی نمی‌باشد.

غلام حسین رضایی- شهردار ورزنه