۳۹۳۷ مناقصه – شهرداری ورزنه – عملیات آماده‌سازی اراضی نهضت ملی مسکن

مناقصه‌عمومی مرحله اول – نوبت دوم شهرداری ورزنه در نظر دارد موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی اراضی نهضت ملی مسکن واقع در شهر ورزنه به مساحت حدود ۴۰ هکتار اراضی، در خصوص عملیات خاکی تا ساب گرید (شامل برداشت خاک نباتی، خاکبرداری، خاکریزی و بستر سازی) به شماره سیستمی ۲۰۰۲۰۹۳۷۳۹۰۰۰۰۰۶ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی […]

مناقصه‌عمومی مرحله اول نوبت دوم

شهرداری ورزنه در نظر دارد موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی اراضی نهضت ملی مسکن واقع در شهر ورزنه به مساحت حدود ۴۰ هکتار اراضی، در خصوص عملیات خاکی تا ساب گرید (شامل برداشت خاک نباتی، خاکبرداری، خاکریزی و بستر سازی) به شماره سیستمی ۲۰۰۲۰۹۳۷۳۹۰۰۰۰۰۶ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شرح ذیل برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا گشایش پاکت­ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به‌صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهرسازمانی اقدام لازم را به عمل‌آورند.

  • تاریخ انتشار فراخوان: مورخ ۲۲/۰۸/۱۴۰۲
  • مهلت دریافت اسناد فراخوان: مورخ ۰۱/۰۹/۱۴۰۲
  • مهلت ارسال پیشنهادات: مورخ ۱۲/۰۹/۱۴۰۲
  • زمان گشایش پاکت‌ها: مورخ ۱۲/۰۹/۱۴۰۲
  • نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ ۶٫۰۲۶٫۷۰۰٫۰۰۰ ریال ضمانتنامه بانکی یا فیش نقدی نزد بانک ملی و تحویل اصل ضمانتنامه یا فیش واریزی به دبیرخانه حراست شهرداری تا ساعت ۱۳:۳۰ مورخ ۱۲/۰۹/۱۴۰۲
  • آدرس شهرداری: استان اصفهان، شهرستان ورزنه، میدان شهرداری،‌ شهرداری ورزنه

تلفن شهرداری ۴۶۴۸۲۲۲۰-۰۳۱

حامد اخگر شهردار ورزنه