۲۹۵۰ مناقصه – شهرداری فرمهین – واگذاری کلیه امور مربوط به بخش موتوری خدمات شهری و حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز

بسمه تعالی آگهی مناقصه شهرداری فرمهین در نظر دارد به استناد مجوز شماره  ۹  مورخ ۲۴/۰۱/۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر فرمهین نسبت به واگذاری کلیه امور مربوط به بخش موتوری خدمات شهری و حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز از طریق برگزاری مناقصه عمومی بصورت حجمی به پیمانکاران و شرکتهای ذیصلاح و واجدالشرایط اقدام نماید […]

بسمه تعالی

آگهی مناقصه

شهرداری فرمهین در نظر دارد به استناد مجوز شماره  ۹  مورخ ۲۴/۰۱/۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر فرمهین نسبت به واگذاری کلیه امور مربوط به بخش موتوری خدمات شهری و حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز از طریق برگزاری مناقصه عمومی بصورت حجمی به پیمانکاران و شرکتهای ذیصلاح و واجدالشرایط اقدام نماید .متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه ازتاریخ ۰۶/۰۲/۱۳۹۹ لغایت۱۸/۰۲/۱۳۹۹وجهت تسلیم پیشنهادات ازتاریخ ۱۸/۰۲/۱۳۹۹لغایت ۳۰/۰۲/۱۳۹۹به امور مالی شهرداری فرمهین مراجعه نمایند.

شرایط مناقصه :

۱-واگذاری  امور مربوط  به بخش خدمات شهری  و موتوری و حفظ و نگهداری فضای سبز بصورت حجمی در سال ۱۳۹۹با اعتباری بالغ  بر۰۰۰/۰۰۰/۴۰۰/۳۲ ریال می باشد. تعداد نیروها حدود ۳۸نفر می باشد

۲-ارائه ضمانت نامه معتبربانکی ویاواریز وجه نقد به میزان ۰۰/۰۰۰/۶۲۰/۱ ریال  به حساب شماره۱۴۳۳۰۷۸۳۵۳بنام سپرده حسن انجام کار پیمانکاران نزد بانک تجارت شعبه فرمهین  به عنوان سپرده شرکت در مناقصه الزامیست.

۳-محل دریافت اسناد مناقصه واحدامورمالی شهرداری  یا از طریق سایت www.farmahin.comمی باشد.

۴- ارسال رزومه کاری ، اساسنامه شرکت با ثبت آخرین تغییرات آن  شرکت و شرکتهای می بایست دارای ،تائیدیه از مراجع صلاحیت حرفه ای و ایمنی و بهداشتی  و تائیدیه اداره تعاون ، کار و رفاه امور اجتماعی که الزامیسیت  را داشته باشند و در صورت دارا بودن این تائیدیه ها  می توانند در مناقصه  شرکت نمایند .

۶-مدت قبول پیشنهادها از تاریخ۱۸/۰۲/۱۳۹۹ تا پایان وقت اداری  سه شنبه مورخ۳۰/۰۲/۱۳۹۹می باشد.

**تاریخ بازگشایی پیشنهادات واصله راس ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۳۱/۰۲/۱۳۹۹در حضور اعضاء هیات عالی  معاملات شهرداری فرمهین می باشدو ضمنا ً شرکت کنندگان می توانند در صورت تمایل در جلسه بازگشایی حضور داشته باشند وتاریخ ابلاغ و اعلام برنده حداکثر ظرف یک هفته پس از قرائت پیشنهادات می باشد و مگر به تشخیص شهردار که تا ۲۰ روز دیگر قابل تمدید خواهد بود .

** متقاضیان می توانند جهت اطلاعات بیشتربه واحد امور مالی شهرداری مراجعه و یا با شماره تلفن های ۰۸۶۳۳۷۲۲۵۰۰ یا ۰۸۶۳۳۷۲۲۰۵۰ تماس حاصل نمایند .

– پیمانکار موظف می باشد تا سه ماه حقوق  و مزایا را بدون دریافت وجهی از شهرداری هر وقت شهرداری بخواهد پرداخت نماید و رسید دریافت نماید (در ضمن پیمانکار می بایست کل مزایا اعم از اضافه کاری ، پایه سنوانی ،سنوات آخر سال , عیدی ،  کشیک ، ماموریت ، هزینه ی غذای کشیک و پرداخت دو مرحله بن خرید کالا جهت ماه مبارک رمضان و عید نورز را نیز هر کدام به مبلغ ۶،۰۰۰،۰۰۰ ریال محاسبه نموده و پرداخت نماید)سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد مناقصه مندرج می باشد .

-شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است .

– به پیشنهادات مخدوش ،مشروط و ناقص و فاقد تضمین ترتیب اثر داده نخواهد شد .

-سپرده های نفرات اول تا سوم تا تاریخ عقد قرارداد با برنده مناقصه نزد شهرداری باقی خواهد ماند و و هرگاه برندگان اول ، دوم  و سوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.                                                                                                                 

                                                                                         

                                                                                                                                               رضا سربندی فراهانی -شهردار فرمهین