۲۹۵۷ مناقصه – شهرداری فرمهین – واگذاری امور مربوط به بخش خدمات شهری و موتوری و حفظ و نگهداری فضای سبز

بسمه تعالی آگهی مناقصه شهرداری فرمهین در نظر دارد به استناد مجوز شماره  ۹  مورخ ۲۴/۰۱/۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر فرمهین نسبت به واگذاری کلیه امور مربوط به بخش موتوری خدمات شهری و حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز از طریق برگزاری مناقصه عمومی به صورت حجمی به پیمانکاران و شرکت‌های ذیصلاح و واجد شرایط […]

بسمه تعالی

آگهی مناقصه

شهرداری فرمهین در نظر دارد به استناد مجوز شماره  ۹  مورخ ۲۴/۰۱/۱۳۹۹ شورای اسلامی شهر فرمهین نسبت به واگذاری کلیه امور مربوط به بخش موتوری خدمات شهری و حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز از طریق برگزاری مناقصه عمومی به صورت حجمی به پیمانکاران و شرکت‌های ذیصلاح و واجد شرایط اقدام نماید. متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد مناقصه ازتاریخ ۰۶/۰۲/۱۳۹۹ لغایت۱۸/۰۲/۱۳۹۹وجهت تسلیم پیشنهادات ازتاریخ ۱۸/۰۲/۱۳۹۹لغایت ۳۰/۰۲/۱۳۹۹به امور مالی شهرداری فرمهین مراجعه نمایند.

شرایط مناقصه:

۱-واگذاری  امور مربوط  به بخش خدمات شهری  و موتوری و حفظ و نگهداری فضای سبز به صورت حجمی در سال ۱۳۹۹با اعتباری بالغ  بر۳۲٫۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد. تعداد نیروها حدود ۳۸نفر می باشد

۲-ارایه ضمانتنامه معتبربانکی ویاواریز وجه نقد به میزان ۱٫۶۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال  به حساب شماره۱۴۳۳۰۷۸۳۵۳به نام سپرده حسن انجام کار پیمانکاران نزد بانک تجارت شعبه فرمهین  به عنوان سپرده شرکت در مناقصه الزامیست.

۳-محل دریافت اسناد مناقصه واحدامورمالی شهرداری  یا از طریق سایت www.farmahin.comمی باشد.

۴- ارسال رزومه کاری، اساسنامه شرکت با ثبت آخرین تغییرات آن  شرکت و شرکت‌های می‌بایست دارای ،تأییدیه از مراجع صلاحیت حرفه‌ای و ایمنی و بهداشتی  و تأییدیه اداره تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی که الزامیسیت  را داشته باشند و در صورت دارا بودن این تأییدیه‌ها  می‌توانند در مناقصه  شرکت نمایند .

۶-مدت قبول پیشنهادها از تاریخ۱۸/۰۲/۱۳۹۹ تا پایان وقت اداری  سه شنبه مورخ۳۰/۰۲/۱۳۹۹می باشد.

**تاریخ بازگشایی پیشنهادات واصله راس ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۳۱/۰۲/۱۳۹۹در حضور اعضاء هیأت عالی  معاملات شهرداری فرمهین می باشد و ضمناًً شرکت کنندگان می‌توانند در صورت تمایل در جلسه بازگشایی حضور داشته باشند وتاریخ ابلاغ و اعلام برنده حداکثر ظرف یک هفته پس از قرائت پیشنهادات می باشد و مگر به تشخیص شهردار که تا ۲۰ روز دیگر قابل تمدید خواهد بود.

** متقاضیان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتربه واحد امور مالی شهرداری مراجعه و یا با شماره تلفن های ۳۳۷۲۲۵۰۰-۰۸۶ یا ۳۳۷۲۲۰۵۰-۰۸۶ تماس حاصل نمایند .

– پیمانکار موظف می باشد تا سه ماه حقوق  و مزایا را بدون دریافت وجهی از شهرداری هر وقت شهرداری بخواهد پرداخت نماید و رسید دریافت نماید (در ضمن پیمانکار می بایست کل مزایا اعم از اضافه کاری، پایه سنوانی ،سنوات آخر سال، عیدی،  کشیک، ماموریت، هزینه غذای کشیک و پرداخت دو مرحله بن خرید کالا جهت ماه مبارک رمضان و عید نورز را نیز هر کدام به مبلغ ۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال محاسبه نموده و پرداخت نماید)سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

-شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است .

– به پیشنهادات مخدوش، مشروط و ناقص و فاقد تضمین ترتیب اثر داده نخواهد شد.

-سپرده های نفرات اول تا سوم تا تاریخ عقد قرارداد با برنده مناقصه نزد شهرداری باقی خواهد ماند و و هرگاه برندگان اول، دوم  و سوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.                                                                                                                 

                                                                                        

                                                                                                                                               رضا سربندی فراهانی -شهردار فرمهین