۳۳۹۸ مزایده – شهرداری فرمهین – فروش پنج قطعه از قطعات مسکونی کوی دانشگاه

آگهی مزایده – مرحله اول شهرداری فرمهین در نظر دارد با استناد مصوبه شماره یک صورت‌جلسه شماره ۷ مورخ ۱۵/۰۶/۱۴۰۰شورای اسلامی شهر فرمهین، تعداد پنج قطعه از قطعات مسکونی کوی دانشگاه – فاز دوم را از طریق مزایده عمومی با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نماید، متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۰۹/۰۹/۱۴۰۰ لغایت […]

آگهی مزایده مرحله اول

شهرداری فرمهین در نظر دارد با استناد مصوبه شماره یک صورت‌جلسه شماره ۷ مورخ ۱۵/۰۶/۱۴۰۰شورای اسلامی شهر فرمهین، تعداد پنج قطعه از قطعات مسکونی کوی دانشگاه فاز دوم را از طریق مزایده عمومی با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نماید، متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۰۹/۰۹/۱۴۰۰ لغایت پایان وقت اداری مورخ ۲۱/۰۹/۱۴۰۰ جهت دریافت اسناد به سایت مذکور مراجعه و اسناد مزایده را دریافت نمایند و سپس از تاریخ ۲۱/۰۹/۱۴۰۰ الی ۰۴/۱۰/۱۴۰۰ جهت بارگذاری قیمت پیشنهادی خود در همین سامانه اقدام نمایند. ضمناً هزینه صدور سند و نقل و انتقال به عهده برنده مزایده می‌باشد و متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل در جلسه گشایش پاکت‌ها شرکت نمایند.

*مبلغ سپرده شرکت در مزایده ۵درصد قیمت پایه می‌باشد. (سپرده شرکت در مزایده می‌بایست چک تضمین‌شده بانکی یا واریز مبلغ سپرده به‌حساب شماره ۱۴۳۳۰۷۸۳۵۳ بانک تجارت به نام شهرداری فرمهین باشد)

*مزایده‌گر باید برگ پیشنهاد قیمت (فرم تقاضای شرکت در مزایده) را از طریق سامانه ستاد دانلود کرده به‌دقت مطالعه و با آگاهی کامل از شرایط و درخواست‌های شهرداری فرمهین که در آن‌ها قیدشده کامل تکمیل نموده و تا پیش از پایان یافتن مهلت مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نمایند و اصل فیش تضمین بانکی را در پاکت دربسته قرارداده و تا پایان وقت اداری مورخ ۳۰/۰۹/۱۴۰۰ به امور مالی شهرداری فرمهین تحویل نمایند. بدیهی است پس از اعلام قیمت در صورت برنده شدن هیچ اعتراضی وارد نمی‌باشد.

*تاریخ گشایش ساعت ۱۴:۳۰روز یکشنبه مورخ ۰۵/۱۰/۱۴۰۰ در حضور اعضاء هیأت عالی معاملات در محل شهرداری می‌باشد.

*آخرین مهلت شرکت در مزایده و تحویل پاکت‌های تضمین تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۰۴/۱۰/۱۴۰۰ می‌باشد.

*متقاضیان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره‌های تماس۳۳۷۲۲۵۰۰-۰۸۶ و ۳۳۷۲۲۰۵۰-۰۸۶ یا آدرس اینترنتی www.farmahincity.ir مراجعه نمایند.

ردیف

شماره قطعه

مساحت قطعه(مترمربع)

قیمت پایه (ریال)

۱

۲۷۱

۱۷۰

۱٫۸۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۲

۲۷۶

۱۷۰

۱٫۸۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۳

۲۹۱

۱۷۰

۱٫۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۴

۲۹۲

۱۷۰

۱٫۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۵

۲۹۳

۱۷۰

۱٫۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

 

 محمد مرادی شهردار فرمهین