۳۴۲۳ مزایده – اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران – اجاره یک واحد صنعتی تولید چینی

آگهی مزایده اجاره (کارخانه چینی اسپیدار) اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم مقامی از شرکت ورشکسته چینی اسپیدار در نظر دارد نسبت به اجاره یک واحد صنعتی تولید چینی به آدرس: جاده ساوه، شهرک صنعتی کاوه، خیابان دوازدهم، تولید لوازم چینی از طریق مزایده و با شرایط ذیل در روز یکشنبه مورخ ۱۹/۱۰/۱۴۰۰ ساعت […]

آگهی مزایده اجاره (کارخانه چینی اسپیدار)

اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم مقامی از شرکت ورشکسته چینی اسپیدار در نظر دارد نسبت به اجاره یک واحد صنعتی تولید چینی به آدرس: جاده ساوه، شهرک صنعتی کاوه، خیابان دوازدهم، تولید لوازم چینی از طریق مزایده و با شرایط ذیل در روز یکشنبه مورخ ۱۹/۱۰/۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰ صبح در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی به نشانی: تهران، خیابان پاکستان، کوچه ۴، پلاک ۱۰ اقدام نماید.

الف: مشخصات ملک و محل آن

۱)یک واحد صنعتی به متراژ ۱۷ هزار متر واقع در شهرک صنعتی کاوه متشکل از ۱۹ ساختمان اصلی تولید مشتمل بر دو طبقه

۲)انبار چینی سفید و نسوز واحد بسته‌بندی

۳)اتاق کمپرسور

۴)ساختمان اره لفاف بر

۵)انبار کارتن

۶)شوفاژخانه

۷)انبار ملزومات و قطعات یدکی

۸)ساختمان اداری و رختکن

۹)ساختمان ژنراتور برق

۱۰)انبار فوم‌های مستعمل

۱۱)انبار عکسبرگردان

۱۲)انبار مواد اولیه

۱۳)ساختمان مدیریت و نمایشگاه

۱۴)سنگ‌شکن

۱۵)انبار فوم

۱۶)کارگاه‌ها

۱۷)ساختمان نگهبانی

۱۸)استخر آب

۱۹)استخر ذخیره آب فضای سبز

۲۰)دیوارکشی و محوطه سازی و در قسمت تجهیزات و ماشین‌آلات شامل خط تولید چینی با شرایط موجود و امکانات فعلی

ب:شرایط شرکت در مزایده (اجاره کارخانه تولید چینی)

پیشنهاددهندگان باید ابتدا معادل ۵۰ میلیارد ریال ضمانتنامه بانکی در وجه اداره تصفیه و امور ورشکستگی تهران در زمان انعقاد قرارداد اجاره تهیه و تحویل شعبه نمایند و همچنین (معادل یک ماه اجاره بها) قیمت پایه مزایده اجاره به مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون ریال معادل ۱۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان را به حساب جاری شماره ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴ ورشکستگان اداره تصفیه نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد ۵۷۷ واریز و یا معادل رقم فوق چک بین بانکی اخذ و ضمیمه پیشنهاد خود نمایند.

۱-مستأجر حق واگذاری کلی یا جزئی مورد اجاره را به شخص دیگری نداشته و در صورت تخلف از این بند اداره تصفیه حق فسخ یکطرفه قرارداد و تخلیه محل را دارد.

۲-مستأجر می‌بایست ماهیانه تصفیه حساب با کارگران و سازمان‌های تأمین اجتماعی و امور مالیاتی(مالیات بر اجاره) و پرداخت سایر دیون از جمله هزینه‌های آب، برق، گاز و تلفن مربوطه به محل اجاره را به این شعبه تحویل نمایند. ضمناً پس از پرداخت فیش مالیات بر اجاره توسط مستأجر و ارائه به این شعبه از مبلغ اجاره بهای ماهیانه کسر خواهد شد.

۳-پیشنهادات باید در پاکت در لاک و مهر شده با ذکر جمله مربوط به مزایده شرکت ورشکسته چینی اسپیدار مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده در روی پاکت تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح مورخ ۱۹/۱۰/۱۴۰۰ به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه چهارم، پلاک ۱۰، طبقه اول تسلیم نمایند.

۴-پیشنهادات در ساعت ۱۰:۰۰ همان روز باز و قرائت خواهد شد و در همان جلسه مزایده حضوری به عمل خواهد آمد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید. این اداره تصفیه در رد یا قبول  یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم، مشروط، فاقد سپرده و برخلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۵-چنانچه اجاره بهاء در موعد مقرر پرداخت نشود یا آن که برنده مزایده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد علاوه برجبران خسارات وارده از محل وجه تودیعی نسبت به اجاره مورد مزایده از طریق مزایده مجدد اقدام خواهد شد و وجه سپرده به نفع هیأت بستانکاران و ورشکسته ضبط می‌گردد.

۶-ضمناً کلیه متقاضیان می‌بایست قبلاً سابقه بهره‌برداری در زمینه فعالیت تولید ظروف چینی ارائه تا مجوز حضور در جلسه مزایده را دریافت نمایند.

۷-با توجه به نظریه کارشناس رسمی دادگستری در امور ماشین‌آلات و تجهیزات از بابت زمان اورهال کارخانه مدت سه ماه و با مبلغ ۵ میلیارد ریال بابت هزینه اورهال کلیه خطوط تولید و دستگاه‌های موجود در محل کارخانه تعیین گردیده است و اداره بالاتر از مبلغ اعلامی را تقبل نخواهد کرد.

۸-هزینه تعمیرات جزئی پس از اورهال برعهده مستأجر بوده و هزینه تعمیرات اساسی با هماهنگی اداره تصفیه و تأیید کارشناس برعهده اداره تصفیه می‌باشد.

۹-در صورتی که اداره تصفیه تصمیم به مزایده و فروش محل کارخانه را داشته باشد مراتب ظرف یک ماه به مستأجر ابلاغ تا ظرف مدت مقرر نسبت به تخلیه و تحویل ملک این اداره اقدام نماید و چنانچه ظرف مقرر نسبت به تحویل اقدام ننماید به ازای هر روز ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال خسارات تأخیر تخلیه تعیین می‌گردد و مستأجر محکوم به پرداخت می‌باشد.

۱۰-مدت قرارداد بهره‌برداری از تاریخ تحویل به مدت یک‌سال خواهد بود.

نیلوفر کیوانی بروجنی

دادرس علی‌البدل مأمور به اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری ایران