۳۴۲۸ مزایده – اداره تصفیه و امور ورشکستگی تهران – فروش اموال منقول (خودروی سواری پژو آردی)

آگهی مزایده اموال منقول اداره تصفیه و امور ورشکستگی تهران به قائم‌مقامی از تاجر ورشکسته آقای مهدی کلینی در نظر دارد نسبت به فروش اموال منقول (خودروی سواری پژو آردی) از طریق مزایده که مشخصات مورد مزایده در نظریه کارشناسی قید و نظریه در اداره تسویه موجود و متقاضیان می‌توانند در اداره حاضر و مفاد […]

آگهی مزایده اموال منقول

اداره تصفیه و امور ورشکستگی تهران به قائم‌مقامی از تاجر ورشکسته آقای مهدی کلینی در نظر دارد نسبت به فروش اموال منقول (خودروی سواری پژو آردی) از طریق مزایده که مشخصات مورد مزایده در نظریه کارشناسی قید و نظریه در اداره تسویه موجود و متقاضیان می‌توانند در اداره حاضر و مفاد نظریه را ملاحظه و مطالعه با شرایط ذیل در تاریخ ۲۷/۱۰/۱۴۰۰ روز دوشنبه ساعت ۱۱:۰۰ صبح در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه چهارم، طبقه سوم اقدام نمایند.

الف: مشخصات اموال:

۱٫      خودرو سواری پژو آردی مدل ۱۳۸۴ به رنگ یشمی با وضع موجود و طبق نظریه کارشناسی به مبلغ ۱۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

ب: شرایط شرکت در مزایده

۱  فروش نقدي است و هزینه‌های مربوطه به مورد مزایده (به‌جز مالیات نقل و انتقال و سایر دیون معوق مورد مزایده که به عهده فروشنده است) به عهده طرفین می‌باشد. ضمناً با عنایت به اسناد رسمی موجود امکان تنظیم سند رسمی در دفترخانه برای اداره مقدور نیست.

۲- پیشنهاد دهندگان باید قبلاً ۵% قیمت پایه مزایده را به‌حساب جاری شماره ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴ ورشکستگان اداره تصفیه نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد ۵۷۷ واریز و یا معادل رقم فوق چک‌بانکی در وجه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران اخذ و ضمیمه پیشنهاد خود نمایند و الباقی قیمت پیشنهادی خود را حداکثر ظرف یک ۷۲ ساعت بعد از تاریخ جلسه مزایده نقداً به‌حساب اداره واریز و قبض آن را ارائه نمایند. بدیهی است که تحویل مورد مزایده و تأیید صحت مزایده انجام شده منوط به پرداخت ۱۰۰% قیمت پیشنهادی برنده مزایده امکان‌پذیر بوده و اگر برنده مزایده در موعد مقرر تعهدات خود را انجام ندهد اداره از محل ۵% پیش‌پرداخت در بدو امر کلیه خسارت‌های وارده را دریافت و سپس الباقی پول را حسب نظر شعبه چهارم، به نفع هیأت بستانکاران و ورشکسته ضبط خواهد نمود و مزایده انجام شده باطل و مزایده مجدد طبق مقررات برگزار خواهد شد.

۳- پیشنهادات باید در پاکت لاک و مهر شده و با ذکر جمله مربوط به مزایده تاجر ورشکسته به نام آقای سید مهدی کلینی مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده در روی پاکت تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۷/۱۰/۱۴۰۰ به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه ۴، پلاک ۱۰، طبقه اول تسلیم نمایند.

۴- پیشنهادات در ساعت ۱۱:۰۰ صبح همان روز مفتوح و قرائت خواهد شد و همچنین در همان جلسه، مزایده حضوری بین شرکت‌کنندگان در جلسه به عمل خواهد آمد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را به‌صورت کتبی و یا حضوری در جلسه پیشنهاد نماید. اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم، مشروط، فاقد سپرده و برخلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهــد شد.

۵- برنده مزایده باید ظرف مدت حداکثر ۷۲ ساعت پس از جلسه مزایده بقیه ثمن معامله (قیمت پیشنهادی) را به‌حساب اداره تصفیه واریز و جهت تنظیم سند انتقال قطعی در دفترخانه اسناد رسمی تعیین شده از سوی اداره حاضر شود. بدیهی است تحویل مورد مزایده پس از پرداخت ۱۰۰% قیمت پیشنهادی و حضور در دفترخانه میسر خواهد بود.

۶- چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگیرد یا آنکه برنده مزایده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد علاوه بر جبران خسارات وارده از محل وجه تودیعی نسبت به فروش مورد مزایده از طریق مزایده مجدد اقدام خواهد شد و وجه سپرده به نفع هیأت بستانکاران و ورشکسته ضبط می‌گردد. ۷- مراجعه به ادارات مربوطه جهت انجام تمامی تشریفات سند به عهده خریدار می‌باشد.

محمدمهدی قزلسفلو

مستشار قضایی اداره تصفیه امور ورشکستگی استان تهران