۳۴۲۹ مزایده – اداره تصفیه و امور ورشکستگی تهران – فروش اموال منقول و ضایعات موجود در محل دفتر

آگهی حراج اموال منقول و ضایعات اداره تصفیه و امور ورشکستگی تهران به قائم‌مقامی از شرکت منحله نماسازان نصر در نظر دارد نسب به فروش اموال منقول و ضایعات موجود در محل دفتر شرکت به آدرس تهران، خیابان خرمشهر، خیابان صابونچی، هویزه غربی، پلاک ۷ را از طریق آگهی حراج و با شرایط ذیل در […]

آگهی حراج اموال منقول و ضایعات

اداره تصفیه و امور ورشکستگی تهران به قائم‌مقامی از شرکت منحله نماسازان نصر در نظر دارد نسب به فروش اموال منقول و ضایعات موجود در محل دفتر شرکت به آدرس تهران، خیابان خرمشهر، خیابان صابونچی، هویزه غربی، پلاک ۷ را از طریق آگهی حراج و با شرایط ذیل در تاریخ ۲۶/۱۰/۱۴۰۰ روز یکشنبه ساعت ۱۲:۰۰ در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه چهارم، پلاک ۱۰ اقدام نماید.

الف: مشخصات اموال منقول و ضایعات:

۱٫    تعدادی کیس کامپیوتر از قرار هر کیلو ۱۳۰ هزار ریال

۲٫    تعدادی صندلی از قرار هر کیلو ۴۵ هزار ریال

۳٫    تعدادی فایل ۴ کشو فلزی از قرار هر کیلو ۵۶ هزار ریال

۴٫    تعدادی جالباسی فلزی از قرار هر کیلو ۳۰ هزار ریال

۵٫    ضایعات تخته فیبر (ام دی اف) از قرار هر کیلو ۳۰ هزار ریال

۶٫    میز کنفرانس ۸ نفره بیضی شکل از قرار هر کیلو ۳۰ هزار ریال

۷٫    میز ۶ نفره طرح گل بلوطی‌رنگ با صندلی چوبی چرمی از قرار هر کیلو ۳۰ هزار ریال

۸٫    میز ۶ نفره طرح گل کرم‌رنگ بدون صندلی از قرار هر کیلو ۳۰ هزار ریال

۹٫    مبلمان اداری و میز از قرار هر کیلو ۳۰ هزار ریال

۱۰٫                   جالباسی چوبی (دیواری) از قرار هر کیلو ۳۰ هزار ریال

۱۱٫                   سایر میزها و کانترپذیرش از قرار هر کیلو ۳۰ هزار ریال

۱۲٫                   میز کار سایتی آبی-کرم از قرار هر کیلو ۳۰ هزار ریال

ب: شرایط شرکت در حراج

۱  فروش نقدي است لازم به ذکر که در صورت برنده شدن مورد حراج می‌بایستی با حضور نماینده این شعبه و پس از توزین کلیه اموال مورد حراج با توجه به نظر کارشناسی به‌صورت کیلویی اموال تحویل برنده حراج می‌گردد.

۲- پیشنهاد دهندگان باید قبلاً ۱۰% قیمت پایه حراج به مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (به‌صورت تقریبی می‌باشند) را به‌حساب جاری شماره ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴ ورشکستگان اداره تصفیه نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد ۵۷۷ واریز و یا معادل رقم فوق چک‌بانکی در وجه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران اخذ و ضمیمه پیشنهاد خود نمایند.

۳- پیشنهادات باید در پاکت لاک و مهر شده و با ذکر جمله مربوط به حراج شرکت منحله نماسازان نصر مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده در روی پاکت تا ساعت ۱۱:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۶/۱۰/۱۴۰۰ به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه ۴، پلاک ۱۰ تسلیم نمایند.

۴- پیشنهادات در ساعت ۱۲:۰۰ همان روز مفتوح و قرائت خواهد شد و همچنین در همان جلسه، حراج حضوری بین شرکت‌کنندگان در جلسه به عمل خواهد آمد و برنده حراج کسی است که بالاترین قیمت را به‌صورت کتبی و یا حضوری در جلسه پیشنهاد نماید. اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم، مشروط، فاقد سپرده و برخلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهــد شد.

۵- برنده حراج باید ظرف مدت حداکثر ۴۸ ساعت پس از جلسه حراج بقیه ثمن معامله (قیمت پیشنهادی) را به‌حساب اداره تصفیه واریز نماید.

۶- چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگیرد یا آنکه برنده حراج حاضر به اجراء تعهد خود نگردد علاوه بر جبران خسارات وارده از محل وجه تودیعی نسبت به فروش مورد حراج از طریق حراج مجدد اقدام خواهد شد و وجه سپرده به نفع هیأت بستانکاران و شرکت منحله ضبط می‌گردد.

نیلوفر کیوانی بروجنی

دادرس علی‌البدل مأمور به خدمت در اداره تصفیه امور ورشکستگی استان تهران