۳۴۳۴ مناقصه – شركت آب و فاضلاب منطقه پنج شهر تهران – اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب به میزان ۵۰۰۰ متر

آگهي نوبت اول مناقصه‌ عمومي يك مرحله‌اي شماره ۴۱/۱۴۰۰ شركت آب و فاضلاب منطقه پنج شهر تهران در نظر دارد اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب به میزان ۵۰۰۰ متر به همراه ۶۷۰ فقره انشعابات آب مرتبط با آن خود را پس از انجام فرآيند ارزيابي‌كيفي و تأييد صلاحيت متقاضيان از طريق مناقصه عمومي يك […]

آگهي نوبت اول مناقصه‌ عمومي يك مرحله‌اي شماره ۴۱/۱۴۰۰

شركت آب و فاضلاب منطقه پنج شهر تهران در نظر دارد اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب به میزان ۵۰۰۰ متر به همراه ۶۷۰ فقره انشعابات آب مرتبط با آن خود را پس از انجام فرآيند ارزيابي‌كيفي و تأييد صلاحيت متقاضيان از طريق مناقصه عمومي يك مرحله­اي، به پيمانكار واجد شرايط به شرح ذيل واگذار نمايد.

مدت اجراي عمليات: از تاريخ ابلاغ قرارداد به مدت ۶ ماه تمام شمسی می­باشد.

مبلغ و نوع سپرده شركت در مناقصه: پيشنهاد دهنده مكلف است مبلغ ۱٫۲۲۱٫۱۳۲٫۸۷۱ ریال به صورت ضمانتنامه بانكي يا واريز نقدي به حساب شماره ۵-۴۰۲۵۳۷-۴۰-۸۶۹ نزد بانك سامان شعبه ستارخان كد ۸۶۹ به نام شركت آب و فاضلاب منطقه ۵ شهر تهران دریافت و تصویر ضمانتنامه را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در پاکت (الف) بارگذاری و ثبت نماید و اصل ضمانتنامه موصوف را تا ساعت ۱۶:۰۰ روز چهار­شنبه مورخ ۱۳/۱۱/۱۴۰۰ به دبیرخانه این شرکت تسلیم نماید.

برآورد اوليه: مبلغ ۳۶٫۳۷۱٫۰۹۵٫۶۷۰ ريال (سی و شش میلیارد و سیصد و هفتاد و یک میلیون و نود و پنج هزار و ششصد و هفتاد ريال) از محل بودجه جاري و طرح‌هاي غير­عمراني شركت مي­باشد.

شرايط لازم پيشنهاد دهندگان:

۱- پيمانکار دارای حداقل یک سابقه کار مرتبط با موضوع مناقصه باشد.

 ۲- ارائه گواهينامه احراز صلاحيت رتبه ۵ در رشته آب از سازمان برنامه و بودجه کشور الزامی است.

۳- ارائه رضایت­نامه از آب و فاضلاب منطقه ۵ شهر تهران در صورت داشتن سابقه کار قبلی و جاری با این منطقه الزامی است.

۴- شرکت­کنندگان در مناقصه نمی­توانند به صورت مشارکتی در مناقصه حاضر شوند.

۵- ارائه گواهينامه صلاحیت ایمنی و بهداشت پيمانكاران از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت شرکت در مناقصه الزامي است.

۶- پیمانکارانی که دارای قراردادهای در دست اجرا با شرکت آب و فاضلاب منطقه ۵ شهر تهران با موضوع مشابه این مناقصه می‌باشند، می‌بایست ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی قرارداد خود را طبق صورت وضعیت مربوطه انجام داده باشند و همچنین ضمن احراز امتیاز قابل قبول در این ارزیابی متعهد شود که کار جدید را توسط اکیپ جدید (نه همان اکیپ کار قبلی) در مدت زمان مقرر به اتمام خواهد رساند در غیر اینصورت این شرکت حق دارد قرارداد جدید ایشان را فسخ نماید.

 محل دريافت اسناد ارزيابي كيفي و اسناد مناقصه: متقاضيان جهت دريافت اسناد ارزيابي‌كيفي و اسناد مناقصه مي‌توانند از روز دوشنبه مورخ ۲۰/۱۰/۱۴۰۰ تا پایان وقت اداری روز چهار­شنبه مورخ ۲۹/۱۰/۱۴۰۰ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir با شماره فراخوان ۲۰۰۰۰۹۳۳۵۶۰۰۰۰۴۱ اقدام نمایند.

مهلت و محل تحويل اسناد ارزيابي‌كيفي و اسناد مناقصه: شرکت کننده در مناقصه می‌بایست کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی کیفی و پاکات (الف،ب،ج) را حداكثر تا ساعت ۱۴:۳۰ روز چهار­شنبه مورخ ۱۳/۱۱/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir بارگزاری و ثبت نماید.

تاريخ گشايش پيشنهادها: ساعت ۱۳:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۵/۱۱/۱۴۰۰ در محل دفتر قراردادها واقع در بزرگراه نواب صفوی، ‌تقاطـع خيابـان امام خميني(ره)، ضلع جنوب شرقي، طبقه سوم خواهد بود.

ساير شرايط:

هزينه درج آگهي روزنامه در دو نوبت به عهده مناقصه­گزار مي‌باشد.

ـ به پيشنهادهاي فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پيشنهاداتي كه بعد از انقضاء ‌مدت مقرر واصل شود، مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد.

ـ ساير اطلاعات و جزئيات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.

زمان اعتبار پيشنهاد قيمت مناقصه­گران تا مورخ ۲۵/۰۲/۱۴۰۱ مي­باشد.

نشاني سايت اينترنتي‌:  t5ww.tpww.ir

نشاني سايت ملي مناقصات: http://iets.mporg.ir

نشاني سايت شركت مهندسي آب وفاضلاب كشور: http:tender.nww.ir

نشاني سايت سامانه كشوري نظارت بر مناقصات: http://tender.bazresi.ir