۳۴۳۴ مزایده – اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران – واگذاری کارخانه رابط الکتریک به‌صورت اجاره

آگهی واگذاری کارخانه رابط الکتریک به‌صورت اجاره اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم‌مقامی شرکت ورشکسته رابط الکتریک(در حال تصفیه) به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه ۴، طبقه ۴، شعبه اول اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران در نظر دارد نسبت به واگذاری کارخانه شرکت مذکور به‌صورت اجاره با بهره‌برداری از آن واقع […]

آگهی واگذاری کارخانه رابط الکتریک به‌صورت اجاره

اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم‌مقامی شرکت ورشکسته رابط الکتریک(در حال تصفیه) به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه ۴، طبقه ۴، شعبه اول اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران در نظر دارد نسبت به واگذاری کارخانه شرکت مذکور به‌صورت اجاره با بهره‌برداری از آن واقع در شهرک صنعتی سمنان به اشخاص متقاضی و با شرایط ذیل از طبق مزایده که در روز شنبه مورخ ۰۲/۱۱/۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۰ در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی فوق منعقد خواهد شد اقدام نماید.

شرایط شرکت در مزایده:

۱-درخواست‌های اجاره یا بهره‌برداری به‌صورت کتبی و رسیدگی به آن کتبی و حضوری می‌باشد.

۲-پیشنهاددهندگان باید قبلاً مبلغ ۲۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به‌عنوان سپرده شرکت در جلسه مزایده طی فیش نقدی به‌حساب جاری سیبا به شماره ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴ ورشکستگان اداره تصفیه تهران نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد ۵۷۷ واریز و یا نسبت به اخذ چک‌بانکی در وجه حساب فوق اقدام و فیش پرداختی یا چک صادره را ضمیمه پیشنهاد خود نمایند.

۳-پیشنهادات باید در پاکت لاک و مهر شده بوده و پیشنهاد دهندگان بایستی با ذکر جمله مربوط به مزایده اجاره یا بهره‌برداری کارخانه شرکت ورشکسته مذکور و مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده در روی پاکت پیشنهادات را تا ساعت ۰۹:۰۰ روز مزایده به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی فوق تسلیم نمایند.

۴-طالبین برای شرکت در جلسه می‌بایست سوابق کاری خود یا شرکت خود را مبنی بر فعالیت تولیدی به همراه تقاضانامه خود به این اداره تحویل نمایند.

۵-احراز ملائت شخص متقاضی با اداره تصفیه امور ورشکستگی بوده و برنده پیشنهاد مکلف است بابت وجه الاجاره تعیین شده یا حق بهره‌برداری ضمانتنامه بانکی یا ضمانتنامه معتبر دیگر ارائه نماید.

۶-اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است به پیشنهادات مبهم، مشروط، فاقد سپرده و برخلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۷-پیشنهادات در ساعت ۱۰:۰۰ همان روز باز و قرائت و در همان جلسه به‌صورت حضوری نیز به عمل خواهد آمد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد یا ارائه نماید.

بهرام انواری اوغول بیگ

مستشار قضائی اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران