۳۴۳۴ مزایده – شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان – فروش حدود ۸۰ تن انواع سیم و ضایعات مسی اسقاط

دستگاه مزایده‌گزار: شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان نوع مزایده: عمومی یک مرحله‌ای موضوع مزایده: فروش حدود ۸۰ تن انواع سیم و ضایعات مسی اسقاط زمان، مهلت و نحوه دریافت اسناد مزایده: متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۲۵/۱۰/۱۴۰۰ لغایت ۲۹/۱۰/۱۴۰۰ به سامانه الکترونیکی تدارکات دولت به آدرس www.setadiran.irمراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام […]

دستگاه مزایده‌گزار: شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان

نوع مزایده: عمومی یک مرحله‌ای

موضوع مزایده: فروش حدود ۸۰ تن انواع سیم و ضایعات مسی اسقاط

زمان، مهلت و نحوه دریافت اسناد مزایده:

متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۲۵/۱۰/۱۴۰۰ لغایت ۲۹/۱۰/۱۴۰۰ به سامانه الکترونیکی تدارکات دولت به آدرس www.setadiran.irمراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

اطلاعات تماس مزایده‌گزار:

تلفن: ۳۱۱۳۷۳۳۷ و ۳۱۱۳۷۳۴۰-۰۵۴ فکس ۳۱۱۳۷۰۵۰-۰۵۴ پیام کوتاه ۰۹۳۰۷۲۸۰۲۰۰

پست الکترونیک: sbepdc@gmail.com وب: www.sbepdc.ir

در این مزایده فقط تولیدکنندگان سیم و کابل مسی یا کارخانجات مطرح تولید شمش و محصولات مسی می‌توانند شرکت نمایند، لذا ارائه پروانه بهره‌برداری معتبر و مرتبط الزامی است.

مبلغ و نوع تضمین شركت در مزایده: ضمانتنامه بانكي یا واریز مبلغ ۵.۹۷۳.۲۰۰.۰۰۰ ریال به‌حساب جاری۱۰۳۴۰۳۸۱۵۰۰۲ بانک صادرات شعبه برق زاهدان به نام ساير درآمدها شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان

مهلت ارائه پیشنهاد قیمت و تحویل اصل پاکات: پیشنهاددهندگان می‌بایست ضمن ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه الکترونیکی دولت تا ساعت ۱۵:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۹/۱۱/۱۴۰۰ نسبت به ارسال اصل مدارک مطابق شرایط درج شده در اسناد مزایده در پاکات لاک و مهر شده تا مهلت تعیین‌شده فوق به دبیرخانه شرکت آدرس: زاهدان، خیابان دانشگاه، حدفاصل دانشگاه ۳۷و۳۹، شرکت توزيع نيروي برق سیستان و بلوچستان اقدام نمایند. لازم به ذکر تمامی فرآیند مزایده از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت صورت می‌پذیرد.

تاريخ و محل گشايش پاكات:‌ پیشنهادات ارائه شده در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۰/۱۱/۱۴۰۰ در سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گشایش خواهد شد.

در ضمن شرکت‌کنندگان در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، می‌بایست به سایت یاد شده مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و دریافت امضاء الکترونیکی اقدام نمایند. جهت اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید با تلفن‌های ذیل تماس حاصل فرمایید.

مرکز تماس:۴۱۹۳۴-۰۲۱ مرکز ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷-۰۲۱ و ۸۵۱۹۳۷۶۸-۰۲۱

مدت قرارداد: ۱۰ روز

ضمناً متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت معاملات توانیر به نشانیTender.tavanir.org.ir یا سایت شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به نشانی www.sbepdc.ir همچنین پایگاه ملی مناقصات به آدرس www.iets.mporg.ir مراجعه فرمایند. بدیهی است این شرکت در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

«سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مزایده مندرج است».

 

امور تدارکات و قراردادها

شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان