۳۴۵۰ مناقصه – بانک سپه – خرید ۱۶۸٫۰۰۰ متر پارچه فاستونی کت‌شلواری و مانتویی

آگهی فراخوان تجدید ارزیابی کیفی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به شماره ۹/۱۴۰۰/۱۸۳ نوبت اول بانک سپه در نظر دارد نسبت به خرید ۱۶۸٫۰۰۰ متر پارچه فاستونی کت‌شلواری و مانتویی، به‌صورت برش خورده را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و با شماره ۲۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۴۶ به‌صورت الکترونیکی به شرکت واجد شرایط واگذار نماید. لازم به ذکر […]

آگهی فراخوان تجدید ارزیابی کیفی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای به شماره ۹/۱۴۰۰/۱۸۳

نوبت اول

بانک سپه در نظر دارد نسبت به خرید ۱۶۸٫۰۰۰ متر پارچه فاستونی کت‌شلواری و مانتویی، به‌صورت برش خورده را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و با شماره ۲۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۴۶ به‌صورت الکترونیکی به شرکت واجد شرایط واگذار نماید. لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس الکترونیکی www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

لازم به ذکر است آگهی نوبت دوم فراخوان مناقصه حاضر در روز چهارشنبه مورخ ۱۳/۱۱/۱۴۰۰ در روزنامه مناقصه‌مزایده منتشر می‌گردد.

*در صورت ایجاد تغییر در اسناد موصوف، مراتب در آگهی نوبت دوم یا در وب‌سایت بانک سپه به نشانی الکترونیکی www.banksepah.ir که تا پایان مهلت ارائه پیشنهادات ملاک عمل می‌باشد اعلام خواهد شد.

ü   تاریخ فراخوان و انتشار اسناد در سامانه: ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۱/۱۱/۱۴۰۰

ü   آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه: ساعت ۱۶:۰۰ روز چهار‌شنبه مورخ ۱۳/۱۱/۱۴۰۰

ü   آخرین مهلت بارگذاری و تحویل اسناد ارزیابی کیفی توسط مناقصه‌گر: ساعت ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۱۱/۱۴۰۰

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار:

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، نبش کوچه ۳۳غربی، پلاک ۵۴، طبقه سوم، اداره کل پشتیبانی و خدمات، دایره مناقصات.

تلفن: ۳۵۹۱۱۵۳۰ و۳۵۹۱۱۵۳۱

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

دفتر ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸

بانک سپه- اداره کل پشتیبانی و خدمات