۳۴۶۷ مناقصه – بانک سپه – ساخت، تأمین تجهیزات، تکمیل و نصب و راه‌اندازی مراکز داده

آگهی فراخوان تجدید ارزیابی کیفی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای به شماره ۵/۱۴۰۰/۱۸۳ نوبت دوم بانک سپه در نظر دارد نسبت به برگزاری فراخوان تجدید ارزیابی کیفی جهت شناسایی پیمانکاران فعال در حوزه ساخت، تأمین تجهیزات، تکمیل و نصب و راه‌اندازی مراکز داده به‌منظور احداث زیرساخت فیزیکی مراکز داده اصلی و پشتیبانی خود پس از انجام […]

آگهی فراخوان تجدید ارزیابی کیفی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای به شماره ۵/۱۴۰۰/۱۸۳

نوبت دوم

بانک سپه در نظر دارد نسبت به برگزاری فراخوان تجدید ارزیابی کیفی جهت شناسایی پیمانکاران فعال در حوزه ساخت، تأمین تجهیزات، تکمیل و نصب و راه‌اندازی مراکز داده به‌منظور احداث زیرساخت فیزیکی مراکز داده اصلی و پشتیبانی خود پس از انجام فرآیند ارزیابی‌کیفی از طریق مناقصه‌عمومی دو مرحله‌ای، توسط سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نماید. بدین‌وسیله از پیمانکاران ذیصلاح و دارای شرایط الزامی ذیل دعوت به عمل می‌آید نسبت به دریافت اسناد فراخوان ارزیابی کیفی به شماره ۲۰۰۰۰۰۱۰۳۶۰۰۰۰۵۵ از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام فرمایند.

*گواهینامه رتبه‌بندی و احراز صلاحیت شرکت‌های انفورماتیک با رتبه‌ یک در زمینه‌های:

-شبکه داده خدمات پشتیبانی

*سوابق اجرایی در حوزه ساخت مرکز داده با ظرفیت بیش از ۶۰ رک

لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس الکترونیکی www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

*در صورت ایجاد تغییر در اسناد موصوف، مراتب در وب‌سایت بانک سپه به نشانی الکترونیکی www.banksepah.ir که تا پایان مهلت ارائه پیشنهادات ملاک عمل می‌باشد اعلام خواهد شد.

ü   تاریخ فراخوان و انتشار  اسناد در سامانه: ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز ‌شنبه مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۰

ü   آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی از سامانه: ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۴/۱۲/۱۴۰۰

ü   آخرین مهلت بارگذاری و تحویل اسناد ارزیابی‌کیفی توسط مناقصه‌گر: ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۱۲/۱۴۰۰

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار:

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، نبش خیابان ۳۳ غربی، پلاک ۵۴، طبقه سوم، اداره کل پشتیبانی و خدمات، دایره مناقصات.

تلفن: ۳۵۹۱۱۵۳۰-۳۵۹۱۱۵۳۱

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

دفتر ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸

بانک سپه- اداره کل پشتیبانی و خدمات