۳۴۶۸ مناقصه – مؤسسه جهان ارتباط فجر – خرید سیستم Radio Mobile

                    فراخوان ارزیابی‌کیفی تأمین‏کنندگان و برگزاری مناقصه   مؤسسه جهان ارتباط فجر در نظر دارد نسبت به ارزیابی‌کیفی مناقصه‌گران و برگزاری مناقصه جهت خرید سیستم Radio Mobile پروژه احداث کارخانه گاز و گاز مایع NGL3200 غرب‌کارون اقدام نماید. لذا از شرکت‌های مجرب و مرتبط با موضوع فوق دعوت می‌شود براساس موارد و شرایط مشروحه ذیل […]

                    فراخوان ارزیابی‌کیفی تأمین‏کنندگان و برگزاری مناقصه

 

مؤسسه جهان ارتباط فجر در نظر دارد نسبت به ارزیابی‌کیفی مناقصه‌گران و برگزاری مناقصه جهت خرید سیستم Radio Mobile پروژه احداث کارخانه گاز و گاز مایع NGL3200 غرب‌کارون اقدام نماید. لذا از شرکت‌های مجرب و مرتبط با موضوع فوق دعوت می‌شود براساس موارد و شرایط مشروحه ذیل نسبت به دریافت، تکمیل و تحویل اسناد ارزیابی‌کیفی تأمین‌کنندگان اقدام نمایند.

موضوع مناقصات: خرید سیستم Radio Mobile و تجهیزات مربوطه

شرایط مناقصه‌گران متقاضی: داشتن شخصیت حقوقی و شناسه ملی و کد اقتصادی، داشتن توانایی مالی مناسب، داشتن تجربه کافی و سابقه کار مفید و مرتبط با موضوع مناقصات، داشتن حسن سابقه و ارائه گواهی از کارفرمایان قبلی در صورت لزوم، توانایی ارائه ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه و در صورت برنده شدن ارائه ضمانتنامه بانکی انجام تعهدات، داشتن گواهینامه صلاحیت ایمنی و رتبه کاری در خصوص موضوع مناقصات

محل دریافت و تحویل اسناد ارزیابی‌کیفی: تهران، بلوار مرزداران، خیابان ایثار، انتهای خیابان مالک، پلاک ۲۸، مدیریت حقوقی و امور قراردادها، تلفن: ۴۴۲۲۶۲۰۰  داخلی ۱۳۱ (با ارائه معرفی‌نامه اسناد تحویل می‌شود)

مهلت دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی: از تاریخ ۰۳/۱۲/۱۴۰۰ الی ۰۷/۱۲/۱۴۰۰

مهلت تحویل اسناد ارزیابی‌کیفی: حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۱/۱۲/۱۴۰۰

مهلت دریافت اسناد مناقصه: متعاقباً اعلام می‌گردد.

 

 

مهلت تحویل اسناد مناقصه و پیشنهاد فنی: یک هفته پس از تاریخ دریافت اسناد مناقصه

سایر توضیحات:

– به مدارک و اسناد فاقد امضاء، مخدوش و غیر مستند و مدارکی که بعد از انقضاء مهلت تعیین‌شده در آگهی واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

– پس از بررسی اسناد و مدارک واصله در چهارچوب ضوابط و مقررات از شرکت‌های واجد شرایط برای دریافت اسناد مناقصه دعوت به عمل می‌آید.

– ارائه مدارک هیچ‌گونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

– ارسال اسناد و مدارک به‌صورت نسخه الکترونیکی و کاغذی(هر دو) الزامی است.

– هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

 

 

مؤسسه جهان ارتباط فجر