۳۵۰۸ مناقصه – شهرداری احمدسرگوراب – تأمین نیروی انسانی خود

    آگهی مناقصه (چاپ اول) شهرداری احمدسرگوراب در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۱۱۷/ش مورخ ۲۱/۰۱/۱۴۰۱ شورای محترم اسلامی شهر احمدسرگوراب مدیریت تأمین نیروی انسانی خود را در سال ۱۴۰۱ به منظور اجرای بخشی از وظایف واحد خدمات شهری (نگهداری فضای سبز، رفت و روب و جمع‌آوری و حمل و دفن زباله، ترابری […]

 

 

آگهی مناقصه (چاپ اول)

شهرداری احمدسرگوراب در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۱۱۷/ش مورخ ۲۱/۰۱/۱۴۰۱ شورای محترم اسلامی شهر احمدسرگوراب مدیریت تأمین نیروی انسانی خود را در سال ۱۴۰۱ به منظور اجرای بخشی از وظایف واحد خدمات شهری (نگهداری فضای سبز، رفت و روب و جمع‌آوری و حمل و دفن زباله، ترابری و نگهبانی) از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی کتبی و با جزئیات مندرج در اسناد مناقصه از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) با شماره مناقصه (۲۰۰۱۰۹۱۸۶۴۰۰۰۰۰۱) به پیمانکاران واجد شرایط (دارای صلاحیت سازمان مدیریت و و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دارای گواهی HSE) واگذار نماید.

تاریخ انتشار: از ۱۰/۰۲/۱۴۰۱ تا ۲۹/۰۲/۱۴۰۱-مهلت دریافت اسناد مناقصه از ۱۰/۰۲/۱۴۰۱ تا ۱۹/۰۲/۱۴۰۱

مهلت ارائه پیشنهاد: از ۱۰/۰۲/۱۴۰۱ تا ۲۹/۰۲/۱۴۰۱-زمان گشایش واعلام برنده ۳۱/۰۲/۱۴۰۱

شرایط شرکت در مناقصه:

۱٫    واریز مبلغ ۷۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (هفتاد و دو میلیون تومان) به عنوان تضمین سپرده شرکت در مناقصه به حساب شماره ۳۱۰۰۰۰۱۲۲۹۰۰۰ (IR130170000003100001229000) شهرداری احمدسرگوراب عهده بانک ملی شعبه شفت یا ضمانتنامه معتبر بانکی با اعتبار سه ماهه.

۲٫    کلیه کسورات قانونی (مالیات، بیمه و…) مشمول قرارداد بر عهده پیمانکار می‌باشد.

۳٫    هرگاه برندگان اول و دوم و سوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.

۴٫    پیشنهاد‌دهندگان در مناقصه باید فیش واریزی سپرده یا ضمانتنامه شرکت در مناقصه را در قالب پاکت (الف) به شهرداری ارسال ویا تحویل دهند و سایر مدارک را از طریق سامانه ستاد ارسال نمایند.

۵٫ صرفاً اسناد پاکت‌های پیشنهاد (ب) و (ج) دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش است. در جلسه گشایش پاکت‌های (ب) و (ج)، اسناد فیزیکی(کاغذی) و اسناد فاقد امضای الکترونیکی (دارای مهر گرم) به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.

۶٫ برنده مناقصه ظرف مدت ۷ روز پس از ابلاغ شهرداری بایستی نسبت به انعقاد قرارداد با شهرداری اقدام نماید در غیر این صورت سپرده شرکت در مناقصه به نفع شهرداری ضبط و با نفرات دوم و سوم مناقصه قرارداد منعقد خواهد شد.

۷٫ هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.

۸٫ سایر شرایط اختصاصی شرکت در مناقصه در اسناد مناقصه ذکر شده است.

۹٫ شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

تاریخ انتشار چاپ اول: ۱۰/۰۲/۱۴۰۱

تاریخ انتشار چاپ دوم: ۱۷/۰۲/۱۴۰۱

رضا نیکویی، شهردار احمدسرگوراب

تلفن شهرداری۰۱۳۳۴۷۹۳۲۰۱