۳۵۳۳ مناقصه – شرکت پتروشیمی پردیس – خرید گازهای مصرفی با کپسول­های اجاره­ای

  فراخوان‌عمومی شناسایی پیمانکار جهت برگزاری مناقصه شرکت پتروشیمی پردیس در نظر دارد خرید گازهای مصرفی با کپسول­های اجاره­ای خود را از طریق مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای به پیمانکار واجد‌شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت­های متقاضی دعوت می­گردد حداکثر از تاریخ ۱۲/۰۳/۱۴۰۱ لغایت ۲۲/۰۳/۱۴۰۱ نسبت به ثبت‌نام در سامانه برگزاری الکترونیک معاملات شرکت پتروشیمی پردیس […]

 

فراخوان‌عمومی شناسایی پیمانکار جهت برگزاری مناقصه

شرکت پتروشیمی پردیس در نظر دارد خرید گازهای مصرفی با کپسول­های اجاره­ای خود را از طریق مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای به پیمانکار واجد‌شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت­های متقاضی دعوت می­گردد حداکثر از تاریخ ۱۲/۰۳/۱۴۰۱ لغایت ۲۲/۰۳/۱۴۰۱ نسبت به ثبت‌نام در سامانه برگزاری الکترونیک معاملات شرکت پتروشیمی پردیس به آدرس https://tender.paupc.ir و دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام نمایند. دریافت فرم ارزیابی‌کیفی و تکمیل فرم‌ها و ارائه کلیه مستندات مورد نیاز از طریق سامانه مذکور انجام خواهد شد.

الف) شماره مناقصه: ۷۴۹/PPC-1401

ب) نشانی مناقصه‌گزار: عسلویه، منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، محدوده طرح‌هاي پتروشيمي، مجتمع پتروشیمی پردیس.

ج) سایر اطلاعات و الزامات شرکت در مناقصه در اسناد مناقصه به متقاضیان واجد‌شرایط اعلام خواهد شد.

لازم به توضیح اینکه پس از بررسی­های لازم، از متقاضیانی که واجد‌شرایط شناخته شوند (کسب حداقل امتیاز لازم از فرم ارزیابی‌کیفی پیمانکاران) جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت به عمل خواهد آمد و ارسال مدارک هیچ‌گونه حقی جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

متقاضیان می­توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۷۳۲۳۳۰۵-۰۷۷ واحد امور حقوقی و قراردادها (داخلی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۴) تماس حاصل نمایند.

 

 روابط عمومی

 شرکت پتروشیمی پردیس