۳۶۹۸ مزایده – شرکت پتروشیمی پردیس – فروش کاتالیست­ و مواد شیمیایی

فراخوان عمومی دعوت به مزایده فروش کاتالیست­ و مواد شیمیایی شماره مزایده: ۸۴۵/PPC-1401 شرکت پتروشیمی پردیس در نظر دارد کاتالیست­ مستعمل و مواد شیمیایی ضایعاتی مجتمع خود را از طریق مزایده‌عمومی واگذار نماید. لذا از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در این زمینه دعوت می­گردد جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و اسناد مزایده، از مورخ […]

فراخوان عمومی دعوت به مزایده فروش کاتالیست­ و مواد شیمیایی

شماره مزایده: ۸۴۵/PPC-1401

شرکت پتروشیمی پردیس در نظر دارد کاتالیست­ مستعمل و مواد شیمیایی ضایعاتی مجتمع خود را از طریق مزایده‌عمومی واگذار نماید. لذا از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در این زمینه دعوت می­گردد جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و اسناد مزایده، از مورخ ۰۷/۱۰/۱۴۰۱ به مدت ۱۰ روز کاری به وب‌سایت پتروشیمی پردیس به آدرس WWW.PAUPC.IR (بخش مناقصات و مزایده­ها) مراجعه نموده و مطابق با شرایط تعیین‌شده در اسناد یادشده پس از بازدید از اقلام موردنظر، نسبت به اخذ کد شرکت در مزایده، ارسال قیمت پیشنهادی و ارائه ضمانت­نامه شرکت در مزایده اقدام نمایند.

در خصوص مزایده­ مذکور توجه به موارد ذیل ضروری است:

۱- تاریخ بازدید از اقلام ضایعاتی ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ قبل از ظهر روزهای چهارشنبه مورخ ۰۷/۱۰/۱۴۰۱ و شنبه مورخ ۱۰/۱۰/۱۴۰۱ می­باشد. به بازدیدکنندگان کد شرکت در مزایده ارائه خواهد شد و بدون درج کد مذکور روی پاکت پیشنهاد قیمت گشایش نخواهد شد.

آدرس: منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی (عسلویه)، فاز یک پتروشیمی­ها، سایت پتروشیمی پردیس

۲- مهلت دریافت پیشنهادات تا ساعت ۱۴:۰۰ روز ­یکشنبه مورخ ۱۸/۱۰/۱۴۰۱ در محل سایت عسلویه می­باشد.

متقاضیان می­توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸-۳۷۳۲۳۳۰۵-۰۷۷ داخلی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ تماس حاصل نمایند.

  

روابط‌عمومی

شرکت پتروشیمی پردیس