۳۵۶۲ مناقصه – مؤسسه سماوات – طراحی، تأمین مصالح و ساخت سازه بتنی رو زمینی

  آگهی مناقصه‌عمومی مؤسسه سماوات در نظر دارد جهت طراحی، تأمین مصالح و ساخت سازه بتنی رو زمینی به‌صورت پیش‌ساخته (بتن الیافی) در یکی از پروژه‌های خود، از طریق مناقصه‌عمومی اقدام نماید. لذا از کلیه شرکت‌های مجرب و مرتبط با موضوعات فوق دعوت می‌شود با در دست داشتن معرفی‌نامه براساس موارد و شرایط مشروحه ذیل […]

 

آگهی مناقصه‌عمومی

مؤسسه سماوات در نظر دارد جهت طراحی، تأمین مصالح و ساخت سازه بتنی رو زمینی به‌صورت پیش‌ساخته (بتن الیافی) در یکی از پروژه‌های خود، از طریق مناقصه‌عمومی اقدام نماید.

لذا از کلیه شرکت‌های مجرب و مرتبط با موضوعات فوق دعوت می‌شود با در دست داشتن معرفی‌نامه براساس موارد و شرایط مشروحه ذیل جهت همکاری با این مجموعه نسبت به دریافت، تکمیل و تحویل اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه با ارائه مستندات مربوطه اقدام نمایند.

شرایط مناقصه‌گران متقاضی: داشتن شخصیت حقیقی و حقوقی و شناسه ملی و کد اقتصادی، داشتن توانایی مالی و امکانات و تجهیزات مناسب، داشتن تجربه کافی و سابقه کار مفید و مرتبط با موضوع مناقصه، توانایی ارائه ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه و در صورت برنده شدن ارائه ضمانتنامه بانکی انجام تعهدات، داشتن گواهینامه صلاحیت پیمانکاری و صلاحیت ایمنی پیمانکار.

مهلت دریافت اسناد مناقصه ارزیابی‌کیفی: از تاریخ ۲۰/۰۴/۱۴۰۱ الی ۲۸/۰۴/۱۴۰۱

مهلت تحویل اسناد: حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۵/۰۵/۱۴۰۱

هزینه خرید اسناد: مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال نیز بابت اسناد مناقصه به شماره‌حساب ۵۱۵۱۷۱۸۰۶۶۰۰۲ بانک سپه شعبه مرزداران به نام قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) واریز و رسید واریز وجه را تحویل مناقصه‌گزار نمایند.

محل دریافت و تحویل اسناد: تهران، اتوبان حکیم‌غرب، بعد از پل اشرفی اصفهانی، خیابان باغ‌فیض(باهنر)، خیابان خجسته‌پور، خیابان کاشفی نیک، نبش خیابان پائیزان، پلاک ۲، مدیریت حقوقی و امور قراردادها، تلفن: ۸-۴۴۹۶۰۲۸۰ داخلی ۵۳۵

سایر توضیحات:

هزینه درج آگهی برعهده برنده مناقصه می‌باشد.

همراه داشتن معرفی‌نامه از طرف شرکت الزامی است.