۴۰۰۵ مناقصه – موسسه سماوات – نصب، راه‌اندازی و ۱۸ ماه گارانتی ۳ دستگاه دیزل ژنراتور

فراخوان مناقصه‌عمومی شماره ۱۱۳/۱۱/۱۴۰۲ نوبت اول موسسه سماوات در نظر دارد جهت تأمین، نصب، راه‌اندازی و ۱۸ ماه گارانتی ۳ دستگاه دیزل ژنراتور ۱۴۰۰KVA با دیزل برند cummins power و ژنراتور Stamford به‌صورت کوپله فابریک، دریکی از پروژه‌های خود از طریق مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای اقدام نماید.  لذا از کلیه شرکت‌های مجرب و مرتبط با موضوعات […]

فراخوان مناقصه‌عمومی شماره ۱۱۳/۱۱/۱۴۰۲

نوبت اول

موسسه سماوات در نظر دارد جهت تأمین، نصب، راه‌اندازی و ۱۸ ماه گارانتی ۳ دستگاه دیزل ژنراتور ۱۴۰۰KVA با دیزل برند cummins power و ژنراتور Stamford به‌صورت کوپله فابریک، دریکی از پروژه‌های خود از طریق مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای اقدام نماید.

 لذا از کلیه شرکت‌های مجرب و مرتبط با موضوعات فوق‌الذکر دعوت می‌شود بر اساس موارد و شرایط مشروحه ذیل جهت همکاری با این مجموعه نسبت به دریافت، تکمیل و تحویل اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه با ارائه مستندات مربوطه اقدام نمایند.

شرایط مناقصه‌گران متقاضی: –داشتن شخصیت حقوقی و شناسه ملی و کد اقتصادی، داشتن توانایی مالی و امکانات و تجهیزات مناسب، داشتن تجربه کافی و سابقه کار مفید و مرتبط با موضوع مناقصه، داشتن حسن سابقه و ارائه گواهی از کارفرمایان و خریداران قبلی در صورت لزوم، توانایی ارائه ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه و در صورت برنده شدن ارائه ضمانتنامه بانکی انجام تعهدات و همچنین ارائه گواهی سمتا و گواهی‌های مربوط تأمین‌کنندگان.

مهلت دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی‌کیفی: از مورخ ۱۵/۱۱/۱۴۰۲ الی ۱۸/۱۱/۱۴۰۲

مهلت عودت اسناد مناقصه و ارزیابی‌کیفی: حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۸/۱۱/۱۴۰۲

تاریخ گشایش اسناد مناقصه: روز دوشنبه مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۲

مناقصه‌گزار در قبول یا رد کلیه پیشنهادات مختار می‌باشد.

هزینه خرید اسناد: مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال نیز بابت هر یک از اسناد مناقصه به شماره‌حساب ۵۱۵۱۷۱۸۰۶۶۰۰۲ و شماره شبا IR090150000005151718066002 بانک سپه شعبه مرزداران به‌نام قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) واریز و رسید واریز وجه را تحویل مناقصه‌گزار نماید.

محل دریافت و تحویل اسناد مناقصه و ارزیابی‌کیفی: تهران، اتوبان حکیم غرب، بعد از پل اشرفی اصفهانی، باغ فیض، خیابان خجسته پور (باهنر)، خیابان کاشفی نیک، نبش خیابان پائیزان، پلاک ۲، مدیریت حقوقی و امور قراردادها تلفن: ۸- ۴۴۹۶۰۲۸۰ داخلی ۴۵۲،۴۵۱

سایر توضیحات:

  • هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.
  • همراه داشتن معرفی‌نامه از طرف شرکت الزامی است.