۳۵۹۹ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران – خرید ۳ دستگاه سرور

فراخوان تجدید مناقصه‌عمومي يك مرحله‌اي با ارزیابی‌کیفی به شماره ۲۰-۱۴۰۱ شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران در نظر دارد تا تجدید مناقصه‌عمومی با ارزیابی‌کیفی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان ۲۰۰۱۰۹۲۵۰۰۰۰۰۰۵۲ برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از […]

فراخوان تجدید مناقصه‌عمومي يك مرحله‌اي با ارزیابی‌کیفی به شماره ۲۰-۱۴۰۱

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران در نظر دارد تا تجدید مناقصه‌عمومی با ارزیابی‌کیفی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان ۲۰۰۱۰۹۲۵۰۰۰۰۰۰۵۲ برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۱- نام دستگاه مناقصه‌گزار: شركت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران.

۲-موضوع مناقصه: خرید ۳ دستگاه سرور، رک (۴ عدد)، کیس کامپیوتر (یک عدد)، رید کنترلر RAID CONTROLLER (دو عدد)

۳- مهلت خريد و محل دريافت اسناد مناقصه: متقاضيان شركت در مناقصه براي دريافت و خرید اسناد اين مناقصه، حداکثر تا ساعت ۱۶:۱۵ مورخ ۰۷/۰۶/۱۴۰۱ باید از طریق سامانه ستاد الکترونیکی دولت مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به‌حساب جاري ۸۱۸۴۰۲۵۸۶۶۰۰۱ بانك سامان شعبه شهر ري واريز تا بتوانند اسناد را به‌صورت الکترونیکی دریافت نمایند.

تبصره: کلیه اقلام می‌بایست دارای ۱۲ ماه شمسی، گارانتی تعویض قطعات بدون شرط و ۵ سال خدمات پس از فروش باشند.

محل اعتبار: از محل اعتبارات جاری می‌باشد.

۴-مدت اجرای کار: یک ماه شمسی.

۵-شرایط اختصاصی شرکت در مناقصه:

۵-۱-اشخاص حقوقی حق شرکت در مناقصه را دارند.

۵-۲-اشخاصی که در لیست تأیید شده مرکز حراست وزارت نیرو (وندور لیست) هستند، حق شرکت در مناقصه را دارند.

۵-۳-اشخاصی که در سایت سازمان فن‌آوری اطلاعات ثبت‌شده باشند و در حوزه اداری و صنعتی که از سوی واجا تعیین صلاحیت شده و در زمینه فن‌آوری اطلاعات، پروانه نما دریافت کرده‌اند، حق شرکت در مناقصه را دارند.

۶- مبلغ‌ تضمين‌ شركت‌ در مناقصه: به ميزان ۸۷۵٫۹۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که شرکت‌کنندگان در مناقصه می‌توانند  به یکی از طرق ذیل به‌نام شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران تهیه نمایند:

۶-۱- ضمانتنامه بانکی به میزان مبلغ مذکور به مدت اعتباری حداقل سه (۳) ماه و قابل تمدید، صادره از یکی از بانک‌های دولتی یا خصوصی کشور (دارای مجوز لازم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران) به‌نام شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران.

۶-۲-رسید پرداخت به میزان مبلغ مذکور به‌عنوان سپرده نقداً به‌حساب جاری شماره ۰۱۰۷۸۰۷۸۷۴۰۰۰ و شماره شبا ۰۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۷۸۰۷۸۷۴۰۰۰IR نزد بانک ملی شعبه بلوار شهر ری به‌نام شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران.

۶-۳-چک‌بانکی تضمینی به میزان مبلغ مذکور صادره از یکی از بانک‌های دولتی یا خصوصی کشور دارای مجوز لازم از بانک جمهوری اسلامی ایران به‌نام شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران.

۶-۴-گواهی خالص مطالبات قطعی و تأیید شده قراردادهای مناقصه‌گر از سوی امور مالی مناقصه‌گزار.

تبصره: هرگونه تضمین دیگری که به غیر از روش‌های فوق به‌عنوان سپرده شرکت در مناقصه ارائه گردد، باعث حذف شرکت‌کننده مربوطه خواهد شد و به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان قید شده، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۷-مهلت و محل تحويل پيشنهادها: پیشنهاد‌دهندگان باید پیشنهادهای خود را تا ساعت ۱۶:۱۵ روز دوشنبه مورخ ۲۱/۰۶/۱۴۰۱ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ارائه و بارگذاری (به‌صورت الکترونیکی) و همچنین پاکت (الف) را به‌صورت فیزیکی تحویل دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران نمایند.

۸- تاریخ گشایش پاکت‌های ارزیابی‌کیفی: ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۲۲/۰۶/۱۴۰۱

۹- محل و زمان گشايش پاکت‌های(الف، ب، ج): دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران، در ساعت ۱۰:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۸/۰۶/۱۴۰۱

۱۰- هزینه درج آگهی به عهده دستگاه مناقصه‌گزار می‌باشد.

۱۱– نشاني سايت‌ها: –سایت ستاد الکترونیکی دولت: setadiran.ir.www-سايت ملي مناقصات: http://iets.mporg.ir – سايت آب و فاضلاب مهندسي كشور www.nww.ir– سايت آب و فاضلاب منطقه۶ t6ww.tpww.ir.www

-اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش “ثبت‌نام/پروفایل تأمین‌کننده/مناقصه‌گر” موجود است. مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱