۳۶۱۱ مناقصه – شركت پالايش نفت آبادان – ارائه خدمات مورد نیاز تعمیرات

شناسه: ۱۳۷۶۵۹۸ شركت پالايش نفت آبادان در نظر دارد مناقصه‌های مشروحه ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید، کلیه مراحل برگزاری تشریفات مناقصه از دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی و سایر مراحل بعدی مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت، […]

شناسه: ۱۳۷۶۵۹۸

شركت پالايش نفت آبادان در نظر دارد مناقصه‌های مشروحه ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید، کلیه مراحل برگزاری تشریفات مناقصه از دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی و سایر مراحل بعدی مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت، نسبت به ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی جهت شرکت در مناقصات اقدام نمایند. ضمناً آگهی مناقصات این شرکت به‌صورت همزمان در روزنامه‌های کثیرالانتشار و وب‌سایت شرکت پالایش نفت آبادان به آدرس WWW.ABADAN-REF.IR
درج و قابل مشاهده می‌باشد.

– از مناقصه‌گران واجد‌شرایط که آمادگی و توانایی انجام هر یک از مناقصه‌های ذیل را دارند دعوت به‌عمل می‌آید جهت شرکت در مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس صدرالاشاره مراجعه و پس از دریافت اسناد مربوط به ارزیابی‌کیفی (دفترچه شماره یک و معیارهای ارزیابی‌کیفی به‌صورت رایگان) و مطالعه و تکمیل آن به همراه کلیه مدارک مورد نیاز مطابق با برنامه زمان‌بندی مربوطه، نسبت به بارگذاری اسناد مذکور در سامانه اقدام نمایند.

– تکمیل کلیه اطلاعات خواسته شده در فرم‌های ارزیابی‌کیفی مناقصه‌گران به‌صورت دقیق و خوانا و بارگذاری تمامی مدارک و مستندات، سوابق کاری و مالی و همچنین ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده توسط سازمان حسابرسی و یا اعضای جامعه حسابداران رسمی در قراردادهای با مبلغ بیش از ده برابر نصاب معاملات متوسط الزامی است، (عدم ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده منجر به عدم انعقاد قرارداد با برنده مناقصه می‌شود)
 در صورت عدم تکمیل و بارگذاری کامل اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و سایر مدارک فوق الاشاره، صلاحیت شرکت‌کنندگان قابل بررسی نخواهد بود و بارگذاری مدارک و سوابق مزبور هیچ‌گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد. ضمناً مناقصه‌گران می‌بایست علاوه بر بارگذاری اسناد(حاوی رزومه، سوابق شرکت به‌همراه تصویر مصدق شده آخرین تغییرات و دفترچه تکمیل شده شماره یک به‌همراه اسناد مورد نیاز مندرج در دفترچه مذکور) و همچنین در صورت نداشتن رزومه و یا جهت به‌روزرسانی رزومه در کمیته فنی بازرگانی این شرکت، نسبت به ارسال مدارک به آدرس کمیسیون مناقصات شرکت پالایش نفت آبادان
صندوق‌پستی ۱۱۱ اقدام نمایند. لازم به‌ذکر است از مناقصه‌گرانی که در ارزیابی‌کیفی تأیید شوند از طریق سامانه ستاد جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت به‌عمل خواهد آمد.

– مناقصه‌گرانی که در ارزیابی‌کیفی تأیید شده‌اند در مرحله ارائه پیشنهاد می‌بایست تصویر تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بارگذاری کرده و اصل آن را در یک پاکت سربسته تا قبل از زمان گشایش پیشنهادها به دبیرخانه کمیسیون مناقصات واقع در دفتر مرکزی شرکت پالایش نفت آبادان تسلیم نمایند.

– اطلاعات تماس و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پیشنهاد: آبادان، حاشیه اروند رود، جنب دروازه اصلی پالایشگاه، امور پیمان‌های شرکت پالایش نفت آبادان
تلفن: ۵۳۱۸۳۳۳۸-۰۶۱ و شماره نمابر: ۵۳۲۶۴۴۷۶-۰۶۱

 

 

 

 

شماره مناقصه در دستگاه مناقصه‌گزار

شماره مناقصه در سامانه ستاد

موضوع

محل اجرا

مدت

مبلغ برآورد پايه (ريال)

مبلغ تضمین شركت در مناقصه (ريال)

برنامه زمان‌بندی مراحل مناقصه

۱

تجدید مناقصه‌عمومی ۱۰۶/۰۰

۲۰۰۱۰۹۲۱۷۹۰۰۰۱۰۱

اجرای عملیات تعمیرات اساسی ساختمان‌های انبار پروژه واقع در ایستگاه ۸

آبادان

۶ ماه و ۱۴ روز

۹٫۱۷۸٫۸۳۱٫۴۸۲

۴۵۹٫۰۰۰٫۰۰۰

الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی از سامانه ستاد از تاریخ ۱۷/۰۶/۱۴۰۱ لغایت ۲۷/۰۶/۱۴۰۱

ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی‌کیفی توسط مناقصه‌گران: مورخ ۰۶/۰۷/۱۴۰۱

 

 

رديف

شماره مناقصه در دستگاه مناقصه گزار

شماره مناقصه در سامانه ستاد

موضوع

محل اجرا

مدت

مبلغ برآورد پايه (ريال)

مبلغ تضمین شركت در مناقصه (ريال)

برنامه زمان‌بندی مراحل مناقصه

۲

مناقصه‌عمومی

 ۲۵/۰۱

۲۰۰۱۰۹۲۱۷۹۰۰۰۲۶۰

ارائه خدمات مورد نیاز تعمیرات اساسی پارت ۲ (سل‌های ۴و۵،۶) برج خنک‌کننده واحد آب مداربسته

آبادان

۷۰ روز

۲۳٫۴۸۹٫۹۸۴٫۰۰۰

۱٫۱۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰

الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی از سامانه ستاد از تاریخ ۱۷/۰۶/۱۴۰۱ لغایت ۲۷/۰۶/۱۴۰۱

ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی‌کیفی توسط مناقصه‌گران: مورخ ۱۱/۰۷/۱۴۰۱

۳

مناقصه‌عمومی ۲۱/۰۱

۲۰۰۱۰۹۲۱۷۹۰۰۰۲۶۱

اجرای عملیات مسقف نمودن مخازن واحد زلال‌کننده دروازه ۲۱

آبادان

۲۴۰ روز

۱۳۱٫۶۳۶٫۱۲۰٫۵۵۷

۶٫۸۵۲٫۰۰۰٫۰۰۰

الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی از سامانه ستاد از تاریخ ۱۷/۰۶/۱۴۰۱ لغایت ۲۷/۰۶/۱۴۰۱

ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی‌کیفی توسط مناقصه‌گران: مورخ ۱۱/۰۷/۱۴۰۱

۴

مناقصه‌عمومی دو مرحله‌ای شماره۶/۰۱

۲۰۰۱۰۹۲۱۷۹۰۰۰۲۶۲

ترمیم و عایق‌کاری (پوشش ضداسید) محوطه تلمبه‌خانه و کانال ارتباطی تلمبه‌خانه تا مخازن اسید عملیات پالایش منطقه ۳

آبادان

۱۹۴ روز

۱۰٫۰۷۵٫۹۸۱٫۷۰۰

۵۰۴٫۰۰۰٫۰۰۰

الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی از سامانه ستاد از تاریخ ۱۷/۰۶/۱۴۰۱ لغایت ۲۷/۰۶/۱۴۰۱

ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی‌کیفی توسط مناقصه‌گران: مورخ ۱۱/۰۷/۱۴۰۱

۵

مناقصه‌عمومی ۱۴/۰۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۲۰۰۱۰۹۲۱۷۹۰۰۰۲۶۳

ارائه خدمات مورد نیاز احداث خط لوله صادرات گاز مایع از اسکله ۷

آبادان

۶۰ روز

۱۷٫۴۲۱٫۰۰۸٫۵۸۰

۸۷۲٫۰۰۰٫۰۰۰

الف- مهلت دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی از سامانه ستاد از تاریخ ۱۷/۰۶/۱۴۰۱ لغایت ۲۷/۰۶/۱۴۰۱

ب-آخرین مهلت ارائه و بارگذاری اسناد ارزیابی‌کیفی توسط مناقصه‌گران: مورخ ۱۱/۰۷/۱۴۰۱

 

 

 

 

روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان