۳۶۱۸ مناقصه – شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان – واگذاری آژانس‌های خدمات مشترکین

آگهي مناقصات             شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در نظر دارد نسبت به واگذاری آژانس‌های خدمات مشترکین شهرستان‌های استان به‌شرح جدول ذیل از طريق برگزاری مناقصات‌عمومی در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرس www.setadiran.ir اقدام نماید، بدین‌وسیله از متقاضیان محترم دعوت به‌عمل می‌آید در این مناقصات شرکت نمایند. موضوع مناقصات: واگذاری آژانس‌های خدمات مشترکین […]

آگهي مناقصات            

شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در نظر دارد نسبت به واگذاری آژانس‌های خدمات مشترکین شهرستان‌های استان به‌شرح جدول ذیل از طريق برگزاری مناقصات‌عمومی در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرس www.setadiran.ir اقدام نماید، بدین‌وسیله از متقاضیان محترم دعوت به‌عمل می‌آید در این مناقصات شرکت نمایند.

موضوع مناقصات: واگذاری آژانس‌های خدمات مشترکین شهرستان‌های استان به‌شرح جدول ذیل

شماره مناقصه

شرح مناقصه

تاریخ گشایش پاکات ارزیابی کیفی

مبلغ تضمین ارجاع کار (ریال)

۲۶-۱۴۰۱

واگذاری آژانس مشترکین شهرستان فنوج

ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۱۶/۰۷/۱۴۰۱

۱٫۸۵۱٫۰۰۰٫۰۰۰

۲۷-۱۴۰۱

واگذاری آژانس مشترکین شهرستان اسپکه

ساعت ۱۴:۱۵ مورخ ۱۶/۰۷/۱۴۰۱

۱٫۸۵۱٫۰۰۰٫۰۰۰

نحوه برگزاری: مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی به‌صورت فشرده

تاريخ دریافت استعلام‌های ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصات: متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۲۷/۰۶/۱۴۰۱ لغایت ۰۲/۰۷/۱۴۰۱ به سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرس www.setadiran.ir مراجعه و نسبت به دريافت اسناد مناقصه اقدام نمايند.

 اطلاعات تماس مناقصه‌گزار:

تلفن: ۳۱۱۳۷۳۴۰-۰۵۴ و ۳۱۱۳۷۳۴۸-۰۵۴، فکس: ۳۱۱۳۷۰۵۰-۰۵۴، پيام کوتاه ۰۹۳۰۷۲۸۰۲۰۰

پست الکترونيک: sbepdc@gmail.com وب: www.sbepdc.ir

 مهلت تحويل و بارگذاری پیشنهادات: پيشنهاددهندگان مي‌بايست ضمن بارگذاري تصاوير پیشنهادات به‌همراه مدارک درخواست شده در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت تا ساعت ۱۳:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۶/۰۷/۱۴۰۱ نسبت به ارسال اصل مدارک مطابق شرايط درج شده در اسناد مناقصه در پاکت لاک و مهر شده تا مهلت تعيين شده فوق به دبيرخانه شرکت به نشاني: زاهدان، خيابان دانشگاه، نبش دانشگاه ۳۷، شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان اقدام نمايند. (تحویل اسناد مناقصه و استعلام ارزیابی‌کیفی به‌صورت یکجا می‌باشد). لازم به‌ذکر تمامي مناقصه از طريق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت صورت مي‌پذيرد.

محل گشايش پاكات:‌ پيشنهادات ارائه شده در سالن کنفرانس شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان گشايش خواهد شد.

در ضمن مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، مي‌بايست به سايت ياد شده مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و دريافت امضاء الکترونيکي اقدام نمايند. جهت اطلاعات بيشتر در اين خصوص مي‌توانيد با شماره تلفن ۴۱۹۳۹-۰۲۱ تماس حاصل فرماييد.

متقاضيان مي‌توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر به سايت معاملات صنعت برق به نشاني Tender.tavanir.org.ir يا سايت شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان به نشاني www.sbepdc.ir همچنين پایگاه ملي مناقصات به آدرس www.iets.mporg.ir مراجعه فرمايند. بديهي است اين شرکت در رد يا قبول پيشنهادات مختار است. «ساير اطلاعات و جزئيات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است».

مدت قرارداد: یک‌سال شمسی با قابلیت تمدید به‌مدت دو سال دیگر در صورت تمایل پیمانکار و رضایت کارفرما

در این مناقصه تصویب‌نامه شماره ۲۶۵۱۰/ت۳۹۰۳۹ک مورخ ۰۹/۰۲/۱۳۸۸ هیأت وزیران، موضوع آئین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی، نافذ بوده و برنده مناقصه در صورتی که مشمول این آیین‌نامه شود می‌بایست صورت‌های مالی حسابرسی شده خود را ارائه نمایند، در غیراین صورت از واگذاری قرارداد خودداری می‌گردد.

مدارک و شرایط لازم جهت شرکت در مناقصه:

۱٫    دارا بودن گواهینامه صلاحیت مرتبط از سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی (معتبر)

۲٫    دارا بودن گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی از سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی (معتبر)

۳٫    دارا بودن ظرفیت کاری پیمانکار