۳۶۲۵ مناقصه – شرکت پتروشیمی پردیس – تنظیفات (اداری و صنعتی)

فراخوان‌عمومی شناسایی پیمانکار مناقصه خدمات‌عمومی شرکت پتروشیمی پردیس در نظر دارد ارائه خدمات‌عمومی مجتمع خود را به شماره ۸۱۰/PPC– 1401 شامل ۱-تنظیفات (اداری و صنعتی) ۲- سرایداری در مهمان‌سراها و خوابگاه‌ها ۳- کاشت و نگهداری فضای سبز و تأمین نیروی انسانی از طریق مناقصه‌عمومی به پیمانکار واجد‌شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت‌های متقاضی دعوت […]

فراخوان‌عمومی شناسایی پیمانکار مناقصه خدمات‌عمومی

شرکت پتروشیمی پردیس در نظر دارد ارائه خدمات‌عمومی مجتمع خود را به شماره ۸۱۰/PPC1401 شامل ۱-تنظیفات (اداری و صنعتی) ۲- سرایداری در مهمان‌سراها و خوابگاه‌ها ۳- کاشت و نگهداری فضای سبز و تأمین نیروی انسانی از طریق مناقصه‌عمومی به پیمانکار واجد‌شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت‌های متقاضی دعوت می‌گردد حداکثر از تاریخ درج آگهی لغایت ۱۶/۰۷/۱۴۰۱ نسبت به ثبت‌نام در سامانه برگزاری الکترونیک معاملات شرکت پتروشیمی پردیس به آدرس https://tender.paupc.ir و دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام نمایند. دریافت فرم ارزیابی‌کیفی و تکمیل فرم‌ها و ارائه کلیه مستندات مورد نیاز از طریق سامانه مذکور انجام خواهد شد.

لازم به توضیح این‌که پس از بررسی‌های لازم، از متقاضیانی که واجد‌شرایط شناخته شوند (کسب حداقل امتیاز لازم از فرم ارزیابی‌کیفی پیمانکاران) جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت به عمل خواهد آمد و ارسال مدارک هیچ‌گونه حقی جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

متقاضیان می‌توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸-۳۷۳۲۳۳۰۵-۰۷۷ داخلی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ (امور حقوقی و قراردادها) تماس حاصل نمایند.

 

 

روابط عمومی

شرکت پتروشیمی پردیس