۳۶۲۸ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – انجام رفت و روب و خدمات نظافت

  “آگهی فراخوان مناقصه” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۳ صورت‌جلسه ‌شماره ۱۳/۸۹۳ مورخ ۰۲/۰۶/۱۴۰۱ نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. از پیمانکاران دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند. ۱- موضوع: انجام رفت و روب و خدمات نظافت مکانیزه فازهای ۵، […]

 

“آگهی فراخوان مناقصه”

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۳ صورت‌جلسه ‌شماره ۱۳/۸۹۳ مورخ ۰۲/۰۶/۱۴۰۱ نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. از پیمانکاران دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند.

۱- موضوع: انجام رفت و روب و خدمات نظافت مکانیزه فازهای ۵، ۹ و ۱۱ مسکن مهرشهر جدیدپردیس (به‌صورت حجمی)

۲- نوع فراخوان: عمومی یک مرحله‌ای.

۳- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۰۱۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۷۹ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد مناقصه و بازگشایی پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام می‌شود.

۴- نام و نشانی دستگاه: کیلومتر ۱۷ آزادراه تهران پردیس، شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان پیام، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. تلفن: ۶۰۰ و ۷۶۲۷۵۵۰۰- داخلی ۲۰۳

۵- مدت پیمان: ۷ ماه شمسی.

۶- مبلغ برآورد اولیه: ۱۲۰٫۱۵۱٫۴۳۲٫۸۰۰(یکصد و بیست میلیارد و یکصد و پنجاه‌ویک میلیون و چهارصد و سی‌ودو هزار و هشتصد)ریال.

۷-تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مطابق جدول ۴ از بند الف ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ ه مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ به مبلغ ۶٫۰۰۷٫۵۷۱٫۶۴۰ (شش میلیارد و هفت میلیون و پانصد و هفتادویک هزار و ششصد و چهل)ریال.

۸- مجوز فعالیت: گواهینامه صلاحیت شرکت‌های خدماتی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای کد فعالیت ۴ (خدمات عمومی) که می‌بایست دارای اعتبار باشد. 

۹- در اجرای مواد ۲ و ۶ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصه‌گران، ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده سال ۱۴۰۰

در پاکت “ب” الزامی است. در صورت عدم ارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه گر از فرآیند مناقصه حذف می‌گردد.

۱۰- دریافت اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از روز سه‌شنبه‌ مورخ ۱۲/۰۷/۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه مورخ ۲۰/۰۷/۱۴۰۱ از ساعت ۰۸:۰۰ الی۱۶:۳۰

۱۱- تحویل اسناد مناقصه:

۱۱-۱- به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۰۱/۰۸/۱۴۰۱ در سامانه ستاد بارگذاری شود.

۱۱-۲- به‌صورت فیزیکی(فقط پاکت”الف”): تا ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۰۱/۰۸/۱۴۰۱ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.

۱۲- زمان و محل گشایش پاکت‌های اسناد مناقصه (الف، ب و ج): ساعت ۱۱:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۲/۰۸/۱۴۰۱ در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۳- هزینه خرید اسناد مناقصه از ستاد ایران: ۱٫۰۰۰٫۰۰۰(یک‌میلیون)ریال است.

۱۴-سایر اطلاعات در اسناد مناقصه مندرج است.

                                                                                                    

 روابط‌عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس