۳۶۳۸ مناقصه – شركت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران – خرید و تهیه قفسه

 تجديد آگهي فراخوان ارزیابی‌کیفی مناقصه‌عمومی (دومرحله‌ای) ٤٠١/٤٩   شركت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد خرید شامل تهیه، تولید تحویل قفسه‌بندی انبار مرکزی شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران را به شماره ۲۰۰۱۰۹۳۷۶۳۰۰۰۰۴۹ پس از انجام فرآیند ارزیابی‌کیفی و تائید صلاحیت متقاضیان از طریق مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای، از طریق سامانه تدارکات […]

 تجديد آگهي فراخوان ارزیابی‌کیفی مناقصه‌عمومی (دومرحله‌ای) ٤٠١/٤٩

  شركت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد خرید شامل تهیه، تولید تحویل قفسه‌بندی انبار مرکزی شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران را به شماره ۲۰۰۱۰۹۳۷۶۳۰۰۰۰۴۹ پس از انجام فرآیند ارزیابی‌کیفی و تائید صلاحیت متقاضیان از طریق مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۱-مهلت دريافت اسناد مناقصه: متقاضيان جهت دريافت اسناد ارزیابی‌کیفی می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۰۷/۱۴۰۱ تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۰۴/۰۸/۱۴۰۱ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: www.setadiran.ir اقدام نمایند.

۲- مبلغ برآورد و مدت اجراي كار:۳۶٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰(سی‌وشش میلیارد ریال) و به مدت ۴(چهار) ماه شمسی.

۳-محل اعتبار: از محل اعتبارات جاري شركت.

۴-مهلت ارائه پيشنهاد: شرکت­کننده در مناقصه می‌بایست کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی‌کیفی را حداكثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۰۸/۱۴۰۱ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: www.setadiran.ir بارگذاری و ثبت نماید.

·       شایان‌ذکر است شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران پس از بررسی اسناد و مدارک واصله و اطلاعات مندرج در مدارک در چارچوب ضوابط و مقررات نسبت به ارزیابی‌کیفی شرکت‌ها اقدام و از شرکت‌های واجدشرایط جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت به عمل خواهد آورد.

·       بدیهی است ارائه مدارک و تکمیل آن‌ها هیچ‌گونه حقی را برای متقاضیان جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

۵- سایر اطلاعات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است. نشانی‌های سايت اينترنتي: (http://iets.mporg.ir) و (http://www.nww.ir) و (http://tender.bazresi.ir)

 

 شركت آب و فاضلاب منطقه ۳