۳۶۵۰ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – عملیات تکمیل کارهای باقیمانده

  وزارت راه و شهرسازی  شرکت عمران شهر جدید پردیس    شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۵ صورت‌جلسه ‌شماره ۰۵/۸۸۵ مورخ ۳۱/۰۳/۱۴۰۱ نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. از پیمانکاران دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند: ۱-موضوع: تجدید نوبت اول اجرای […]

 

وزارت راه و شهرسازی

 شرکت عمران شهر جدید پردیس

   شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۵ صورت‌جلسه ‌شماره ۰۵/۸۸۵ مورخ ۳۱/۰۳/۱۴۰۱ نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. از پیمانکاران دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:

۱-موضوع: تجدید نوبت اول اجرای عملیات تکمیل کارهای باقیمانده در محوطه‌ها و معابر فاز ۹ قدیم شهر جدید پردیس

۲- نوع فراخوان: عمومی یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی‌کیفی (روش فشرده).

۳- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۰۱۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۹۵ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت، بارگذاری اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام می‌شود. انجام مهر و امضای الکترونیکی توسط مناقصه گر در ستاد ایران الزامی است در غیر این صورت مناقصه گر از فرآیند مناقصه حذف می‌گردد.

۴- نام و نشانی دستگاه: کیلومتر ۱۷ آزادراه تهران پردیس، شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان پیام، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. تلفن: ۶۰۰ و ۷۶۲۷۵۵۰۰ (۰۲۱) داخلی ۲۰۳٫

۵- مدت پیمان: ۱۲ ماه شمسی.

۶- برآورد اولیه: ۱۴۷٫۵۴۵٫۰۰۲٫۰۸۱ ریال (یکصد و چهل ‌و هفت میلیارد و پانصد و چهل‌ و پنج میلیون و دو هزار و هشتاد و یک ریال) به‌صورت ۳۰% نقد و ۷۰% تهاتر.

۷-تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مطابق جدول ۴ از بند الف ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ ه مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ مبلغ ۷٫۳۷۷٫۲۵۰٫۱۰۴ ریال (هفت میلیارد و سیصد و هفتاد و هفت میلیون و دویست و پنجاه‌هزار و یکصد و چهار ریال).

۸– گواهینامه صلاحیت: حداقل رتبه ۴ در رشته ابنیه و رتبه ۵ در رشته راه (توأم)، از سازمان برنامه‌وبودجه کشور (دارای ظرفیت کاری و ریالی مجاز) و معتبر بودن اسم شرکت در پایگاه http:// sajar.mporg.ir برای مناقصه‌گران ضروری است.

 ۹- در اجرای مواد ۲ و ۶ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی پیمانکاران، ارائه صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ در پاکت «اسناد ارزیابی‌کیفی» الزامی است در صورت عدم ارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه گر از فرآیند مناقصه حذف می‌گردد.

۱۰- دريافت اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از روز دوشنبه‌ مورخ ۰۹/۰۸/۱۴۰۱ تا روز دوشنبه مورخ ۱۶/۰۸/۱۴۰۱ از ساعت ۰۸:۰۰ الي ۱۶:۳۰٫

۱۱- تحويل اسناد مناقصه:

۱۱-۱- به‌صورت الكترونيكي تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۸/۰۸/۱۴۰۱ در سامانه ستاد بارگذاری شود.

۱۱-۲- به‌صورت فيزيكي (فقط پاكت“الف”): تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۸/۰۸/۱۴۰۱ به دبيرخانه شركت عمران شهر جديد پرديس تحويل شود.

۱۲- زمان و محل گشایش پاکات:

۱- ۱۲- اسناد ارزیابی‌کیفی: روز یکشنبه مورخ ۲۹/۰۸/۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰ در سالن اجتماعات شركت عمران شهر جديد پرديس.

۲- ۱۲- پاکت‌های الف، ب و ج: روز چهارشنبه مورخ ۰۹/۰۹/۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰ در سالن اجتماعات شركت عمران شهر جديد پرديس.

۱۳– هزینه خرید اسناد از سامانه ستاد ایران: ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک‌میلیون ریال) است.

۱۴- پیمانکاران ابتدا ارزیابی‌کیفی می‌شوند و طی مراحل بعدی، منوط به کسب حداقل امتیاز ارزیابی‌کیفی می‌باشد.

۱۵-سایر اطلاعات در اسناد مندرج است.

 

روابط‌عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس