۳۶۵۰ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – ارائه خدمات کارگزاری مسکن مهر

   وزارت راه و شهرسازی  شرکت عمران شهر جدید پردیس                                                                                           […]

 

 وزارت راه و شهرسازی

 شرکت عمران شهر جدید پردیس

                                                                                                         

«آگهي فراخوان مناقصه»

شركت عمران شهر جديد پرديس در نظر دارد بر اساس بند ۱ صورت‌جلسه ‌شماره ۱۹/۸۹۹ مورخ ۲۵/۰۷/۱۴۰۱ نسبت به انتخاب پيمانكار واجدشرایط اقدام نمايد. از پيمانكاران دعوت می‌گردد جهت دريافت، تكميل و بارگذاري اسناد به شرح ذيل اقدام نمايند.

۱- موضوع: ارائه خدمات کارگزاری مسکن مهر به متقاضیان (به‌صورت حجمي).

۲- نوع فراخوان: عمومي يك مرحله‌ای.

۳- شماره ثبت در سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) ۲۰۰۱۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۹۲ است. كليه مراحل مناقصه از دريافت و بارگذاری اسناد مناقصه و گشایش پاكت‌ها از طريق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام مي‌شود. انجام مهر و امضای الکترونیکی توسط مناقصه گر در ستاد ایران الزامی است در غیر این صورت مناقصه گر از فرآیند مناقصه حذف می‌گردد.

۴- نام و نشاني دستگاه: كيلومتر ۱۷ آزادراه تهران پرديس، شهر جديد پرديس، فاز يك، ضلع شمال ميدان عدالت، خيابان پيام، خيابان عمران، شركت عمران شهر جديد پرديس. تلفن: ۶۰۰ و ۷۶۲۷۵۵۰۰- داخلي ۲۰۳٫

۵- مدت پيمان: ۱۲ ماه شمسي.

۶- مبلغ برآورد اوليه: ۱۰۷٫۱۶۰٫۰۴۸٫۷۳۸ ریال (يكصد و هفت میلیارد و یکصد و شصت ميليون و چهل‌وهشت هزار و هفتصد و سی و هشت ريال).

۷-تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: مطابق جدول ۴ از بند الف ماده ۶ آیین‌نامه تضمين معاملات دولتي به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ ه مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ به مبلغ ۵٫۳۵۸٫۰۰۲٫۴۳۷ ریال (پنج میلیارد و سیصد پنجاه‌وهشت ميليون و دو هزار و چهارصد و سی ‌و هفت ريال).

۸- مجوز فعاليت: گواهينامه صلاحيت شركت‌هاي خدماتي از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي داراي كد فعاليت ۴ (خدمات عمومي) كه مي‌بايست داراي اعتبار باشد. 

۹- در اجراي مواد ۲ و ۶ آيين‌نامه راهكارهاي افزايش ضمانت اجرايي و تقويت حسابرسي و سنجش توان مالي مناقصه‌گران، ارائه صورت‌هاي مالي حسابرسی شده سال ۱۴۰۰ در پاكت “ب “ الزامی است. در صورت عدم ارائه مدارك مربوط به حسابرسي، مناقصه گر از فرآيند مناقصه حذف می‌گردد.

۱۰- دريافت  اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از روز  دوشنبه‌ مورخ ۰۹/۰۸/۱۴۰۱ تا روز دوشنبه مورخ ۱۶/۰۸/۱۴۰۱ از ساعت ۰۸:۰۰ الي ۱۶:۳۰٫

۱۱- تحويل اسناد مناقصه:

۱۱-۱- به‌صورت الكترونيكي تا ساعت ۱۶:۳۰ روز  شنبه مورخ ۲۸/۰۸/۱۴۰۱ در سامانه ستاد بارگذاری شود.

۱۱-۲- به‌صورت فيزيكي (فقط پاكت “الف”): تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۸/۰۸/۱۴۰۱ به دبيرخانه شركت عمران شهر جديد پرديس تحويل شود.

۱۲- زمان و محل گشایش پاكت‌هاي اسناد مناقصه (الف، ب و ج): ساعت ۱۰:۳۰ روز یکشنبه مورخ  ۲۹/۰۸/۱۴۰۱ در سالن اجتماعات شركت عمران شهر جديد پرديس.

۱۳- هزينه خريد اسناد مناقصه از ستاد ايران: ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک‌میلیون ريال) است.

۱۴-ساير اطلاعات در اسناد مناقصه مندرج است.

روابط‌عمومی شركت عمران شهر جديد پرديس