۳۶۸۰ مزایده – شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان – فروش حدود ۱۶۹ تن انواع سیم و ضایعات آلومینیوم اسقاط

آگهي مزایده شماره ۳-۱۴۰۱   دستگاه مزایده گزار: شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان نوع مزایده: عمومی یک مرحله‌ای موضوع مزایده: فروش حدود ۱۶۹ تن انواع سیم و ضایعات آلومینیوم اسقاط زمان، مهلت و نحوه دریافت اسناد مزایده: متقاضیان می‌توانند از مورخ ۱۹/۰۹/۱۴۰۱ لغایت ۲۳/۰۹/۱۴۰۱ به سامانه الکترونیکی تدارکات دولت به آدرس www.setadiran.ir مراجعه […]

آگهي مزایده شماره ۳-۱۴۰۱

 

دستگاه مزایده گزار: شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان

نوع مزایده: عمومی یک مرحله‌ای

موضوع مزایده: فروش حدود ۱۶۹ تن انواع سیم و ضایعات آلومینیوم اسقاط

زمان، مهلت و نحوه دریافت اسناد مزایده:

متقاضیان می‌توانند از مورخ ۱۹/۰۹/۱۴۰۱ لغایت ۲۳/۰۹/۱۴۰۱ به سامانه الکترونیکی تدارکات دولت به آدرس www.setadiran.ir مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند

اطلاعات تماس مزایده گزار:

تلفن ۳۱۱۳۷۳۳۷-۰۵۴ و ۳۱۱۳۷۳۴۰

فکس ۳۱۱۳۷۰۵۰-۰۵۴

پیام کوتاه ۰۹۳۰۷۲۸۰۲۰۰

پست الکترونیک: sbepdc@gmail.com

وب: www.sbepdc.ir

در این مزایده فقط تولیدکنندگان سیم و کابل آلومینیوم یا کارخانجات مطرح تولید شمش و محصولات آلومینیوم می‌توانند شرکت نمایند لذا ارائه پروانه بهره‌برداری معتبر و مرتبط الزامی است.

مبلغ و نوع تضمین شركت در مزایده: مبلغ تضمین ارجاع فرایند کار این مزایده ۳.۰۷۱.۵۵۱.۳۰۰ ریال است پیشنهاددهندگان می‌توانند یکی از انواع تضمین‌های اعلام‌شده در آیین‌نامه تضمین شرکت‌های توزیع را در پاکت الف به مزایده گزار در زمان مقرر تحویل نمایند.

در ضمن شماره‌حساب این شرکت برای واریز نقدی تضمین ارجاع فرایند کار به شرح ذیل می‌باشد:

 حساب‌جاری ۱۰۳۴۰۳۸۱۵۰۰۲ بانک صادرات شعبه برق زاهدان بنام ساير درآمدها شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان

مهلت ارائه پیشنهاد قیمت و تحویل اصل پاکات: پیشنهاددهندگان می‌بایست ضمن ارائه پیشنهاد قیمت در سامانه الکترونیکی دولت تا ساعت ۱۳:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۵/۱۰/۱۴۰۱ نسبت به ارسال اصل مدارک مطابق شرایط درج‌شده در اسناد مزایده در پاکات لاک و مهرشده تا مهلت تعیین‌شده فوق به دبیرخانه شرکت آدرس نشاني زاهدان، خیابان دانشگاه، حدفاصل دانشگاه ۳۷ و ۳۹ شرکت توزيع نيروي برق سیستان و بلوچستان اقدام نمایند. لازم به ذکر تمامی فرایند مزایده از طریق سامانه تدارکات دولت صورت می‌پذیرد.

تاريخ و محل گشایش پاكات:‌ پیشنهادات ارائه‌شده در ساعت ۱۵:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۵/۱۰/۱۴۰۱ در سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گشایش خواهد شد.

در ضمن شرکت‌کنندگان در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه تدارکات دولت، می‌بایست به سایت یادشده مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و دریافت امضاء الکترونیکی اقدام نمایند جهت اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید با تلفن‌های ذیل تماس حاصل فرمایید.

مرکز تماس ۴۱۹۳۴-۰۲۱ مرکز ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ -۰۲۱ و ۸۵۱۹۳۷۶۸-۰۲۱

مدت قرارداد: ۱۵ روز

ضمناً متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت معاملات توانیر به نشانی Tender.tavanir.org.ir یا سایت شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به نشانی www.sbepdc.ir همچنین پایگاه ملی مناقصات به آدرس www.iets.mporg.ir مراجعه فرمایند. بدیهی است این شرکت در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

«سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مزایده مندرج است».

 

امور تدارکات و قراردادها شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان