۳۷۴۵ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – تکمیل و رفع نواقص تابلو، علائم و تجهیزات ایمنی

وزارت راه و شهرسازی  شرکت عمران شهر جدید پردیس کد:۳۱-۴۰۱-۲۰۰-ر آگهی فراخوان مناقصه شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۷ صورت‌جلسه ‌شماره ۰۵/۸۸۵ مورخ ۳۱/۰۳/۱۴۰۱ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و […]

وزارت راه و شهرسازی

 شرکت عمران شهر جدید پردیس

کد:۳۱-۴۰۱-۲۰۰-ر

آگهی فراخوان مناقصه

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۷ صورت‌جلسه ‌شماره ۰۵/۸۸۵ مورخ ۳۱/۰۳/۱۴۰۱ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:

  • موضوع:تکمیل و رفع نواقص تابلو، علائم و تجهیزات ایمنی نقاط حادثه‌خیز و پر تصادف فازهای مسکن مهر شهر جدید پردیس.
  • نوع مناقصه: عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یک‌مرحله‌ای.
  • شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۰۱۰۰۱۰۹۸۰۰۰۱۱۶ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (setadiran.ir) انجام می‌شود.
  • نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار:شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۶۶٫
  • مدت پیمان: ۳ ماه شمسی.
  • مبلغ برآورد اولیه: ۷۸۸٫۰۰۰٫۰۰۰ریال(پنجاه‌ودو ‌میلیارد و هفت‌صدوهشتادوهشت ‌میلیون ریال‌)، براساس فهرست‌بهای راه و باند سال ۱۴۰۱٫
  • تضمین شرکت در فرآیند ارجاع‌کار: مطابق جدول ۴ از بند «الف» ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ به‌ مبلغ ۲٫۶۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال(دو میلیارد و شش‌صدوچهل ‌میلیون ریال‌).
  • مجوز فعالیت:رشته راه و باند دارای حداقل پایه ۵ صادره از سوی سازمان برنامه‌ وبودجه کشور به‌شرط داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی) و معتبر.
  • دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز ‌شنبه مورخ ۰۶/۱۲/۱۴۰۱ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبهمورخ ۱۰/۱۲/۱۴۰۱.
  • تحویل پاکت اسناد ارزیابی‌کیفی و پاکت اسناد مناقصه«پاکت‌های الف، ب و ج»:

۱۰-۱- به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز چهار‌شنبهمورخ ۲۴/۱۲/۱۴۰۱در سامانه ستاد بارگذاری شود.

۱۰-۲- به‌صورت فیزیکی (فقط پاکت «الف») تا ساعت ۱۶:۰۰ روز چهارشنبهمورخ ۲۴/۱۲/۱۴۰۱به دبیرخانه شرکت عمران شهرجدید پردیس تحویل شود.

  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد ارزیابی‌کیفی: ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه مورخ۲۷/۱۲/۱۴۰۱، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد مناقصه «پاکت‌های الف، ب و ج»: ساعت ۱۱:۰۰ روز چهارشنبه مورخ۱۶/۰۱/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • هزینه خرید اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک‌میلیون ریال) است.
  • مناقصه‌گران ابتدا ارزیابی‌کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز ۶۰ در فرآیند ارزیابی‌کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت می‌نمایند.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه مندرج است.

 

روابط‌عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس