۳۷۴۸ مزایده – دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شوشتر – فروش یک عدد کانکس

آگهی مزایده‌عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شوشتر دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شوشتر در نظر دارد یک عدد کانکس واقع در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) جهت تاکسی‌سرویس از طریق مزایده‌عمومی طبق موارد مشروح ذیل واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت‌کنندگان واجدشرایط دعوت به عمل می‌آید وفق برنامه زمان‌بندی‌شده ذیل نسبت به […]

آگهی مزایده‌عمومی

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شوشتر

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شوشتر در نظر دارد یک عدد کانکس واقع در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) جهت تاکسی‌سرویس از طریق مزایده‌عمومی طبق موارد مشروح ذیل واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت‌کنندگان واجدشرایط دعوت به عمل می‌آید وفق برنامه زمان‌بندی‌شده ذیل نسبت به اخذ اسناد مزایده به آدرس: شوشتر، بلوار شهید شرافت، جنب سازمان امور مالیاتی، سازمان مرکزی دانشکده علوم پزشکی شوشتر،

 شماره تلفن ۳۶۲۲۴۲۴۲ و ۳۶۲۲۸۶۶۰ و به سایت www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

*شرایط شرکت در مزایده:

 ۱-شرکت‌کنندگان باید دارای گواهی عدم سوءپیشینه باشند.

 ۲-شرکت‌کنندگان باید دارای مدارک احراز هویت شامل: کپی تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی.

 ۳-شرکت‌کنندگان باید دارای استطاعت مالی جهت پرداخت اجاره بهاء محل موردنظر را داشته باشند.

*مهلت دریافت اسناد: از مورخ ۰۹/۱۲/۱۴۰۱ لغایت ۲۵/۱۲/۱۴۰۱

زمان سایت ویزیت: مورخ ۰۹/۱۲/۱۴۰۱ لغایت ۱۶/۱۲/۱۴۰۱

*مدارک موردنیاز جهت دریافت اسناد:

 فیش واریزی به مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره‌حساب بانک رفاه ۲۴۷۷۵۲۹۲۷ و شماره شناسه واریز ۹۷۰۵۱۷۱۴۳۲۳۲۰۰۰۵۸ به‌نام تمرکز درآمد درمانی دانشکده.

*میزان تضمین شرکت در مزایده: مبلغ تضمین شرکت در مزایده تاکسی‌سرویس بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) به مبلغ ۱۳٫۷۵۲٫۰۰۰ ریال (به حروف: سیزده میلیون و هفتصد و پنجاه و دو هزار ریال) است که می‌بایست به‌صورت ضمانتنامه بانکی و یا نقداً و با ارسال اصل فیش واریزی با پرفراژ و مهر بانک به شماره‌حساب ۲۴۹۷۹۶۸۸۰ بانک رفاه مرکزی شوشتر باشد و دارای اعتبار حداقل سه ماه و به‌نام دانشکده علوم پزشکی شوشتر صادر و اصل آن را در پاکت (الف) قرار داده شود. شرکت‌کنندگان در نظر داشته باشند که پاکت الف (محتوی سپرده شرکت در مزایده) را به‌صورت فیزیکی به اداره محترم حراست دانشکده علوم پزشکی شوشتر تحویل نمایند و رسید دریافت کنند و همچنین تصویر ضمانتنامه بانکی را در سامانه ستاد ایران در پاکت (الف) بارگذاری نمایند.

*مهلت ارسال پیشنهادات: تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه مورخ ۲۵/۱۲/۱۴۰۱ می‌باشد.

*محل تحویل پیشنهادات: کلیه پیشنهادات از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) دریافت می‌گردد.

*زمان گشایش پیشنهادات: روز شنبه مورخ ۲۷/۱۲/۱۴۰۱

لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در منوی اخبار در سایت این دانشکده به نشانی www.shoushtarums.ac.ir مراجعه گردد و یا با تلفن ۳۶۲۲۸۶۶۰-۰۶۱ اداره امور قراردادها تماس حاصل فرمایید.

مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شوشتر