۳۷۶۷ مزایده – اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران – فروش کالاهای اسقاطی (آهن آلات)

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در نظر دارد کالاهای اسقاطی (آهن آلات) خود به شرح مذکور و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده را با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت www.setadiran.ir با شماره مزایده ۱۰۰۱۰۰۳۰۷۹۰۰۰۰۰۵ به صورت الکترونیکی به فروش برساند. برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می […]

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در نظر دارد کالاهای اسقاطی (آهن آلات) خود به شرح مذکور و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده را با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت www.setadiran.ir با شماره مزایده ۱۰۰۱۰۰۳۰۷۹۰۰۰۰۰۵ به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده (در صورت وجود هزینه مربوطه)، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت، گشایش پاکات، اعلام به برنده در بستر سامانه از این طریق امکان پذیر می باشد.

متقاضيان از تاريخ انتشارآگهي اول به مدت ۴ روز جهت دریافت اسناد و از اتمام مهلت دریافت اسناد ۱۰ روز جهت بارگذاری مدارک و ارسال پيشنهاد قيمت درسامانه تداركات الكترونيكي دولت مهلت دارند.

آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان فیروزکوه، انتهای خیابان نیاززاده، کوچه کوهرنگ، اردوگاه شهید چمران

تلفن: ۰۹۱۲۰۳۲۰۷۸۹

شناسه: ۱۴۷۴۶۱۱

م الف: ۵۷