۳۷۸۱ مناقصه – شرکت سیمان بهبهان – خدمات مربوط به انجام تشریفات گمرکی

مناقصه نوبت دوم شرکت سیمان بهبهان در نظر دارد کلیه خدمات مربوط به انجام تشریفات گمرکی جهت صادرات سیمان و کلینکر خود را از طریق مناقصه‌عمومی به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید. متقاضیان می‌توانند ضمن هماهنگی با واحد فروش جهت اطلاع از میزان کار و محل آن و جهت دریافت برگ شرایط مناقصه از طریق سایت […]

مناقصه نوبت دوم

شرکت سیمان بهبهان در نظر دارد کلیه خدمات مربوط به انجام تشریفات گمرکی جهت صادرات سیمان و کلینکر خود را از طریق مناقصه‌عمومی به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید.

متقاضیان می‌توانند ضمن هماهنگی با واحد فروش جهت اطلاع از میزان کار و محل آن و جهت دریافت برگ شرایط مناقصه از طریق سایت سیمان بهبهان به آدرس www.behcco.ir مراجعه نمایند. ضمناً مهلت تحویل اسناد تا ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۱۸/۰۲/۱۴۰۲ می‌باشد؛ متقاضیان می‌بایست ابتدا پاکت خود را در دبیرخانه اداری شرکت به‌طور رسمی ثبت و سپس به واحد حراست شرکت سیمان بهبهان تسلیم و رسید دریافت دارند.

*کسورات قانونی و هزینه چاپ آگهی با برنده مناقصه بوده و رد یا قبول پیشنهادها از اختیارات این شرکت است. گشایش پاکت‌ها در حضور اعضای کمیسیون معاملات شرکت سیمان بهبهان و بدون حضور پیشنهاددهندگان صورت خواهد پذیرفت.

*تلفن تماس: ۴-۵۲۷۲۳۰۳۱-۰۶۱ داخلی ۲۸۰