۳۷۸۶ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران – عمليات حفاري ۳ حلقه چاه به روش دوراني

فراخوان مناقصه‌عمومی يك مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی به شماره ۲ -۱۴۰۲  شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران به نمایندگی از شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نظر دارد مناقصه‌عمومی با ارزیابی‌کیفی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان ۲۰۰۱۰۹۲۵۰۰۰۰۰۰۳ برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا […]

فراخوان مناقصه‌عمومی يك مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی به شماره ۲ -۱۴۰۲

 شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران به نمایندگی از شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نظر دارد مناقصه‌عمومی با ارزیابی‌کیفی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان ۲۰۰۱۰۹۲۵۰۰۰۰۰۰۳ برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۱- نام دستگاه مناقصه‌گزار: شركت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران.

۲-موضوع مناقصه: عمليات حفاري ۳ حلقه چاه به روش دوراني، تهيه و نصب لوله، آزمايش پمپاژ و خدمات ويديومتري در محدوده شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران

۳- مهلت خريد و محل دريافت اسناد مناقصه: متقاضيان شركت در مناقصه براي دريافت و خرید اسناد اين مناقصه، حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۲۳/۰۲/۱۴۰۲ باید از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به‌حساب جاري ۸۱۸۴۰۲۵۸۶۶۰۰۱ بانك سامان شعبه شهرری واريز تا بتوانند اسناد را به‌صورت الکترونیکی دریافت نمایند.

محل اعتبار: اعتبارات عمرانی با کد طبقه‌بندی ۱۱۱ د ۱۳۰۷۰۰۲ و کد پروژه ۹۷۷۲۰۹ از محل منابع بودجه عمومی، اسناد خزانه اسلامی و سایر منابع می‌باشد.

۴- مبلغ برآورد و مدت اجراي كار: ۴۸٫۹۳۰٫۲۱۱٫۸۵۰ ریال و ۱۲ ماه شمسی

۵- شرايط اختصاصي شركت در مناقصه:

۱-۵- اشخاص حقوقي حق شرکت در مناقصه رادارند.

۲-۵-داشتن حداقل رتبه ۵ (پنج) در رشته کاوش‌های زمینی.

۳-۵-داشتن گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی دارای اعتبار از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی الزامی می‌باشد.

۴-۵- داشتن گواهی صلاحیت پیمانکاری دارای اعتبار، صادره از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری.

۵-۵- داشتن سابقه اجرایی با موضوع حفر و تجهیز چاه آب شرب بهداشتی شهری و روستایی الزامی می‌باشد.

۶- مبلغ‌ تضمين‌ شركت‌ در مناقصه‌: به ميزان ۲٫۴۴۶٫۵۱۰٫۵۹۳ ریال (دو میلیارد و چهارصد و چهل و شش میلیون و پانصد و ده هزار و پانصد و نود و سه ریال) می‌باشد که شرکت‌کنندگان در مناقصه می‌توانند به یکی از طرق ذیل به نام شرکت آب و فاضلاب استان تهران تهیه نمایند.

۱-۶-رسید پرداخت مبلغ مذکور به‌عنوان سپرده نقداً به شماره‌حساب ۴۰۰۱۰۵۱۴۰۷۱۴۵۸۸۱ به شماره شبا ۶۴۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۵۱۴۰۷۱۴۵۸۸۱ IR به‌نام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با عنوان تمرکز وجوه سپرده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران.

۲-۶- ضمانتنامه بانکی و یا ضمانتنامه های صادره از سوی مؤسسات غیر بانکی که دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مدت اعتباری حداقل سه ماه و قابل تمدید.

۳-۶- ضمانتنامه صادره توسط مؤسسات بیمه‌گر دارای مجوز فعالیت و صدور ضمانتنامه از سوی بیمه مرکزی ایران به مدت اعتباری حداقل سه ماه و قابل تمدید.

۴-۶-اوراق مشارکت بی‌نام تضمین‌شده بانک‌ها و دولت باقابلیت بازخرید قبل از سررسید موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت(

۵-۶- وثیقه ملکی معادل هشتادوپنج درصد ارزش کارشناسی رسمی آن.

۶-۶- ضمانتنامه های صادره توسط صندوق‌های ضمانت دولتی که به‌موجب قانون تأسیس‌شده یا می‌شوند و طبق اساسنامه فعالیت می‌نمایند.

تضمین مذکور علاوه بر بارگذاری در بخش تعیین‌شده در سامانه تدارکات الکترونیک دولت، به‌صورت اصل در پاکت الف درج گردیده و لاک و مهرشده تا آخرین‌مهلت ارائه پیشنهادات به دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران تحویل گردد.

۷-مهلت و محل تحويل پيشنهادها: پیشنهاددهندگان باید پیشنهادهای خود را تا ساعت ۱۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۶/۰۳/۱۴۰۲ در سامانه ستاد الکترونیک دولت ارائه و بارگذاری (به‌صورت الکترونیکی) و همچنین پاکت الف را به‌صورت فیزیک تحویل دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران نمایند.

۸- محل و زمان گشايش پاکت‌های ارزیابی‌کیفی: دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت آب فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران در ساعت ۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۷/۰۳/۱۴۰۲

۹- محل و زمان گشايش پاکت‌های (الف، ب، ج): دفتر ذی‌حسابی شرکت آب فاضلاب استان تهران در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۲

۱۰- هزینه درج آگهی به عهده دستگاه مناقصه‌گزار می‌باشد.

۱۱- نشاني سایت‌ها: -سایت ستاد الکترونیکی دولت: setadiran.ir.www – سايت ملي مناقصات:http://iets.mporg.ir – سايت آب و فاضلاب مهندسي كشور www.nww.ir– سايت آب و فاضلاب منطقه ۶ t6ww.tpww. ir.www

-اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش ثبت‌نام/پروفایل تأمین‌کننده/مناقصه گر» موجود است. مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱