۳۷۹۸ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – خدمات گمرکی و ترخیص و واردات کالا

آگهی فراخوان شناسایی شماره ۰۰۴/۱۴۰۲/۱۰ شرکت پتروشیمی اروند در نظر دارد نسبت به شناسایی شرکت‌های توانمند داخلی در انجام خدمات گمرکی و ترخیص و واردات کالا، مندرج در سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی (www.arvandpvc.ir)، از طریق این آگهی فراخوان اقدام نماید. سازندگان می‌بایست اسناد و مدارک ذیل را حداکثر تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه […]

آگهی فراخوان شناسایی شماره ۰۰۴/۱۴۰۲/۱۰

شرکت پتروشیمی اروند در نظر دارد نسبت به شناسایی شرکت‌های توانمند داخلی در انجام خدمات گمرکی و ترخیص و واردات کالا، مندرج در سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی (www.arvandpvc.ir)، از طریق این آگهی فراخوان اقدام نماید.

  1. سازندگان می‌بایست اسناد و مدارک ذیل را حداکثر تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۶/۰۳/۱۴۰۲ به نشانی: استان خوزستان، بندر امام خمینی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳، کد پستی ۶۳۵۶۱۷۸۷۳۴ امور حقوقی و پیمان‌ها شرکت پتروشیمی اروند، تحویل نمایند:
  2. اساسنامه، آگهی تاسیس و آگهی آخرین تغییرات، ثبت ثنا، پروانه فعالیت.
  3. سوابق اجرایی کارهای مشابه و یا سوابق مرتبط.
  4. سوابق گواهی حسن انجام کار مشابه.
  5. پروپزال توانمندی متقاضی در خصوص موارد فوق‌الذکر.
  6. صورت‌های مالی
  7. دارای پروانه فعالیت حمل‌ونقل بین‌المللی کالا
  8. شرکت‌هایی که قصد ارائه مدارک رادارند بر روی پاکت ارسالی موضوع و شماره فراخوان را مندرج نمایند.
  9. شرکت‌ها می‌بایست اعلام آمادگی و نماینده فنی (با قید شماره تماس مستقیم) خود را به‌صورت مکتوب اعلام و به همراه مدارک ارسال نمایند.
  10. شرکت‌های متقاضی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، جهت سؤالات فنی می‌توانند با شماره تلفن‌های: ۵۲۱۲۶۵۷۸-۰۶۱ و جهت تحویل مدارک با امور حقوقی و پیمان‌ها با تلفن: ۵۲۱۲۶۴۸۷-۰۶۱ تماس حاصل نمایند.
  11. به پاکت ارسالی متقاضیانی که پس از تاریخ مندرج دربند ۱ آگهی تحویل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و عیناً عودت می‌گردند.

توضیح: این فراخوان صرفاً جهت شناسایی شرکت‌های توانمند داخلی می‌باشد.