۳۸۰۸ مناقصه – شرکت سیمان دورود – عملیات دپو و بارگیری کلینکر

آگهی مناقصه شرکت سیمان دورود در نظر دارد عملیات دپو و بارگیری کلینکر به کشتی در بندر امام خمینی به مقدار تقریبی ماهیانه ۴۰ هزار تن را به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید. متقاضیان می‌توانند جهت آگاهی از شرایط و دریافت اسناد مناقصه حداکثر ظرف مدت ده (۱۰) روز از تاریخ انتشار آگهی به محل شرکت […]

آگهی مناقصه

شرکت سیمان دورود در نظر دارد عملیات دپو و بارگیری کلینکر به کشتی در بندر امام خمینی به مقدار تقریبی ماهیانه ۴۰ هزار تن را به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید.

متقاضیان می‌توانند جهت آگاهی از شرایط و دریافت اسناد مناقصه حداکثر ظرف مدت ده (۱۰) روز از تاریخ انتشار آگهی به محل شرکت مراجعه و یا از پایگاه اینترنتی بازدید و پیشنهاد قیمت خود را در پاکت دربسته تحویل واحد حراست شرکت نمایند.

تلفن امور قراردادها: ٤٣٢٢٧٢٢٠-٠٦٦

تلفن‌های شرکت: ۴ -٤٣٢٢٢١٠١-٠٦٦

سایت: WWW.DCCO.ir

آدرس: دورود لرستان، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان پاسداران شمالی

نوع و مبلغ تضمین: ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیارد ریال) به‌صورت واریز وجه نقد به‌حساب عابر بانک کوتاه‌مدت شماره ۹۷۰٦۲۰۰۹۷۵۲۱ بانک سپه شعبه کارخانه سیمان یا ضمانتنامه بانکی معتبر به نفع شرکت سیمان دورود

گشایش پیشنهادها: اولین جلسه کمیسیون معاملات پس از انقضاء مهلت مقرر

تبصره: تخلیه از انواع واگن (شن کش، فله بر ولبه بلند) در زمین استیجاری سیمان دورود (B32) واقع در بندر امام خمینی (ره) به عهده پیمانکار می باشد.

شرکت سیمان دورود