۳۸۵۲ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – عملیات تکمیلی مسجد

                                                                                                              […]

                                                                                                                                                                              

“آگهی فراخوان مناقصه”

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۲ صورت‌جلسه ‌شماره ۱۲/۹۳۸ مورخ ۰۷/۰۳/۱۴۰۲ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:

۱- موضوع: اجرای عملیات تکمیلی مسجد به شماره ۹-۴-۱ شامل دیوار، ساختمان‌های جانبی، ساختمان‌های اصلی و محوطه‌سازی واقع در فاز ۸ محله تفتان شهرجدیدپردیس.(به‌صورت سرجمع)

۲- نوع مناقصه: عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یک‌مرحله‌ای.

۳- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۰۲۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۱۳ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام می‌شود.

۴- نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۵۷٫

۵- مدت پیمان: ۶ ماه شمسی.

۶- مبلغ برآورد اولیه: ۵۰٫۵۷۶٫۱۹۰٫۲۸۹ ریال (پنجاه‌میلیارد‌وپانصدوهفتادوشش‌میلیون‌ویک‌صدونود‌هزارودویست‌وهشتادونه ریال)، به‌صورت ۳۰% نقد و ۷۰% تهاتر.

۷- تضمین فرآیند ارجاع‌کار: مطابق جدول ۴ از بند «الف» ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ به‌ مبلغ ۲٫۵۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (دومیلیاردوپانصدوبیست‌ونه‌میلیون ریال ‌).

۸مجوز فعالیت: حداقل رتبه ۵ در رشته ابنیه صادره از سازمان برنامه‌وبودجه کشور به‌شرط داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی) و معتبر.

۹– دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۸/۰۵/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۴/۰۵/۱۴۰۲.

۱۰- تحویل پاکت اسناد ارزیابی‌کیفی و پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”:

۱۰-۱- به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۸/۰۵/۱۴۰۲ در سامانه ستاد بارگزاری شود.

۱۰-۲– به‌صورت فیزیکی (فقط پاکت “الف”) تا ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۸/۰۵/۱۴۰۲ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.

۱۱- زمان و محل گشایش پاکت اسناد ارزیابی‌کیفی: ساعت ۱۰:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۳۱/۰۵/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس

۱۲- زمان و محل گشایش پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”: ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۸/۰۶/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۳- هزینه خرید اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیون و پانصد هزار ریال) است.

۱۴- مناقصه‌گران ابتدا ارزیابی‌کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز ۶۰ در فرآیند ارزیابی‌کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت می‌نمایند.

۱۵- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه مندرج است.