۳۸۶۳ مزایده – شهرداری شهرضا – اجاره بهره‌برداری از فرهنگسرای واقع در محله اسلام‌آباد

مزایده  اجاره بهره‌برداری از فرهنگسرای واقع در محله اسلام‌آباد  مرحله سوم (نوبت اول) شهرداری شهرضا در نظر دارد به استناد مصوبه دوم یکصد و بیست و پنجمین جلسه رسمی مورخ ۰۴/۰۸/۱۴۰۱ شورای اسلامی شهر بهره‌برداری از فرهنگسرای واقع در محله اسلام‌آباد، ر ا از طریق مزایده‌عمومی به افراد یا شرکت‌های واجدشرایط و برای مدت یک […]

مزایده

 اجاره بهره‌برداری از فرهنگسرای واقع در محله اسلام‌آباد

 مرحله سوم (نوبت اول)

شهرداری شهرضا در نظر دارد به استناد مصوبه دوم یکصد و بیست و پنجمین جلسه رسمی مورخ ۰۴/۰۸/۱۴۰۱ شورای اسلامی شهر بهره‌برداری از فرهنگسرای واقع در محله اسلام‌آباد، ر ا از طریق مزایده‌عمومی به افراد یا شرکت‌های واجدشرایط و برای مدت یک سال به‌صورت اجاره واگذار نماید.

لذا متقاضیان می‌توانند از تاریخ انتشار آگهی جهت دریافت اسناد مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (سامانه ستاد) مراجعه و یا با تلفن ۵۳۲۴۱۰۱۰ داخلی ۲۴۱ مسئول امور قراردادهای شهرداری تماس حاصل نمایند.

 * مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۱/۰۵/۱۴۰۲ لغایت ساعت ۱۳:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۸/۰۵/۱۴۰۲

* مهلت بارگذاری اسناد و پیشنهاد قیمت بر روی سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۱/۰۵/۱۴۰۲ لغایت ساعت ۱۳:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۰۷/۰۶/۱۴۰۲ ضمناً ضمانتنامه شرکت در مزایده باید در مهلت مقرر تحویل دبیرخانه محرمانه شهرداری گردد.

 

*تاریخ گشایش اسناد: رأس ساعت ۱۳:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۸/۰۶/۱۴۰۲ در محل شهرداری شهرضا

*به پیشنهادات مخدوش، مشروط یا خارج از تاریخ فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد.

*پیشنهاددهندگان باید حداقل ۵% مبلغ پایه مزایده را ضمانتنامه بانکی و یا وجه نقد به‌حساب سپرده ۳۱۰۰۰۰۰۰۵۲۰۰۲ بانک ملی در پاکت الف لاک و مهرشده تحویل نمایند.

* سپرده نفر اول، دوم و سوم در صورت برنده شدن در مزایده و عدم عقد قرارداد به ترتیب به نفع شهرداری ضبط می‌گردد.

* شهرداری در رد و یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.