۳۹۶۲ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – رفع نواقص جاده‌ای و نقاط حادثه‌خیز

وزارت راه و شهرسازی شرکت عمران شهر جدید پردی کد: ۲۳-۴۰۲- ۲۰۰-ر نوبت : اول “آگهی فراخوان مناقصه” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۸ صورت‌جلسه ‌شماره ۳۹/۹۶۵ مورخ ۱۵/۰۸/۱۴۰۲ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت […]

وزارت راه و شهرسازی

شرکت عمران شهر جدید پردی

کد: ۲۳-۴۰۲- ۲۰۰-ر

نوبت : اول

“آگهی فراخوان مناقصه”

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۸ صورت‌جلسه ‌شماره ۳۹/۹۶۵ مورخ ۱۵/۰۸/۱۴۰۲ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:

  • موضوع: رفع نواقص جاده‌ای و نقاط حادثه‌خیز در سطح معابر در فازهای ۵،۸،۹ و ۱۱ شهر جدید پردیس.
  • نوع مناقصه: عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یک‌مرحله‌ای.
  • شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۰۲۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۵۱ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (setadiran.ir) انجام می‌شود.
  • نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. صندوق پستی: ۱۹۹-۱۶۵۶۱ فکس: ۷۶۲۷۳۴۲۲ تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۶۶
  • مدت پیمان: ۶ ماه شمسی.
  • مبلغ برآورد اولیه:۷۶٫۷۹۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (هفتاد و شش میلیارد و هفت‌صد و نود و هشت میلیون ریال)، به‌صورت نقد.
  • تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مطابق جدول ۴ از بند «الف» ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ به‌ مبلغ ۳٫۸۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (سه میلیارد و هشت‌صدوچهل میلیون ریال).
  • مجوز فعالیت: گواهی‌نامه معتبر، حداقل رتبه ۵ در رشته راه‌ و ترابری از سازمان برنامه و بودجه کشور (دارای ظرفیت کاری و ریالی مجاز).
  • دریافت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۲/۰۹/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۹/۱۴۰۲
  • تحویل پاکت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”:
    • به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز ‌شنبه مورخ ۱۶/۱۰/۱۴۰۲ در سامانه ستاد بارگذاری شود.
    • به‌صورت فیزیکی (فقط پاکت “الف”) تا ساعت ۱۶:۳۰ روز ‌شنبه مورخ ۱۶/۱۰/۱۴۰۲ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.
  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی: ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۸/۱۰/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”: ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۵/۱۰/۱۴۰۲ در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • هزینه خرید اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد ۱٫۵۰۰٫۰۰ ریال (یک میلیون و پانصد هزار ریال) است.
  • مناقصه‌گران ابتدا ارزیابی‌کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز ۶۰ در فرآیند ارزیابی‌کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت می‌نمایند.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه مندرج است.
 

روابط‌عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس