۳۹۷۶ مناقصه – شرکت پتروشیمی بوعلی سینا – طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی مبدل E-5008

تجدید مناقصه‌عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در نظر دارد طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی مبدل E-5008 موردنیاز مجتمع خود را واقع در ماهشهر، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی سایت ۴ از طریق مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی به اشخاص توانمند و واجدشرایط در این زمینه واگذار نماید. ۱-مهلت دریافت اسناد مناقصه، ده روز پس […]

تجدید مناقصه‌عمومی

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در نظر دارد طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی مبدل E-5008 موردنیاز مجتمع خود را واقع در ماهشهر، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی سایت ۴ از طریق مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی به اشخاص توانمند و واجدشرایط در این زمینه واگذار نماید.

۱-مهلت دریافت اسناد مناقصه، ده روز پس از انتشار نوبت دوم آگهی به نشانی مندرج دربند ۵

۲-آخرین‌مهلت تسلیم پاکت‌های مناقصه (الف، ب، ج) و پاکت ارزیابی‌کیفی ده روز پس از خاتمه مهلت دریافت اسناد مناقصه به نشانی مندرج دربند ۵

۳-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۲٫۶۹۹٫۰۱۶٫۶۲۵ ریال (دو میلیارد و ششصد و نود و نه میلیون وشانزده هزار و ششصد و بیست و پنج ریال) به‌صورت ضمانتنامه بانکی معتبر یا سپرده نقدی دروجه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا می‌باشد.

۴-زمان گشایش پاکت‌های مناقصه: زمان گشایش یک هفته بعد از ارزیابی‌کیفی پیشنهادها می‌باشد.

۵- متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه بعد از انتشار آگهی نوبت دوم به نشانی سایت اینترنتی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به نشانی WWW.BSPC.IR مراجعه نمایند.

 

 روابط‌عمومی

 شرکت پتروشیمی بوعلی سینا