۳۹۹۷ مزایده – شركت سهامي آلومينيوم – مقدار ۵٫۰۰۰ تن آجرنسوز ضایعاتی

آگهي تجدید مزايده ۲/۱۴۰۲ شركت سهامي آلومينيوم در نظر دارد مقدار ۵٫۰۰۰ تن آجرنسوز ضایعاتی را به بالاترين قيمت پيشنهادي از طريق مزایده‌عمومی به فروش برساند. لذا از متقاضيان محترم دعوت می‌شود حداكثر به مدت ده روز كاري از تاريخ انتشار آگهي در ساعت اداري به‌جز روزهاي تعطيل به آدرس: اراك – بلوار منابع طبیعی، […]

آگهي تجدید مزايده ۲/۱۴۰۲

شركت سهامي آلومينيوم در نظر دارد مقدار ۵٫۰۰۰ تن آجرنسوز ضایعاتی را به بالاترين قيمت پيشنهادي از طريق مزایده‌عمومی به فروش برساند. لذا از متقاضيان محترم دعوت می‌شود حداكثر به مدت ده روز كاري از تاريخ انتشار آگهي در ساعت اداري به‌جز روزهاي تعطيل به آدرس: اراك – بلوار منابع طبیعی، روبروي پارك جنگلي شهيد باهنر، شرکت آلومینیوم ایران، امور بازاريابي و فروش مراجعه تا ضمن واريز مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰ ريال به‌حساب ۹۶/۱۲۰۰ بانك سپه آلومينيوم كد ۸۸۰ هماهنگي لازم جهت بازديد و خريد و دريافت اسناد و شرايط شركت در مزايده به عمل آيد.

توضيح: شركت ايرالكو در رد يا قبول هر يك يا تمام پيشنهادها بدون آنكه نياز به ذكر دليل باشد، مختار خواهد بود و به پيشنهادهاي مشروط، مبهم و پيشنهادهايي كه با شرايط مندرج در آگهي مغايرت داشته باشد و يا بعد از مدت تعیین‌شده به شركت برسد، ترتيب اثر داده نخواهد شد.

کلیه متقاضیان می‌بایست در سامانه جامع محیط‌زیست (iranemp.ir) ثبت‌نام و نسبت به اخذ تأییدیه‌های زیست‌محیطی اقدام نمایند. در صورت درخواست اطلاعات بيشتر با شماره تلفن ۳۲۱۶۲۱۲۲-۰۸۶ تماس حاصل فرماييد.

روابط‌عمومی و صنعتي شركت سهامي آلومينيوم ايران